1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. شرایط پیش فروش خرداد ماه ایران خودرو اعلام شد

شرایط پیش فروش خرداد ماه ایران خودرو اعلام شد

28 اردیبهشت 1395
  • 2

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط پیش فروش خردادماه 95 محصولات خود را به ھمراه ھدایای فروش تعھدی، آغاز می نماید .

قیمت خودرو

ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام مبارک ماه شعبان و ولادت با سعادت حضرت ولی عصر ، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، شرایط پیش فروش عادی خردادماه 95 محصولات ایران خودرو به ھمراه ھدایای فروش تعھدی، از روز شنبه 1 خرداد لغایت 31 خرداد ماه 95 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست (جداول شماره 1 و 2) ارائه می گردد.

شرایط و توضیحات بخشنامه :

سود مشارکت در این بخشنامه مطابق جداول پیوست و بصورت سالیانه حداکثر تا تاریخ انقضای دعوتنامه محاسبه خواھد شد و لذا ھرگونه تبدیل و محاسبات دیگر نیز بر اساس سود مشارکت اعلامی در گویا بر اساس خودرو محاسبه خواھد شد.

نکات مھم در خصوص ھدیه فروش تعھدی:

ھدیه فروش تعھدی صرفا به تعھداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدی اقدام به واریز وجه نموده باشند و ھمچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد.

ھدیه فروش تعھدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مھلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، ھدیه فروش تعھدی به مشتریان ارائه نخواھد شد.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 1 خردادماه 95 می باشد.

جدول شماره 1 :

فروش خرداد ایرانخودرو

جدول شماره 2 :

فروش خرداد ایرانخودرو

منبع: ایران جیب



نظرات

  • اعتمادی اعتمادی (29 اردیبهشت 1395 ساعت 11:36)

    در سال های گذشته بیشترین سهم خرید خودرو را دلال ها داشتند و آدم های طمع کار که از وقتی فهمیدند مردم عادی دیگه پول ندارند فقط رفتند تو کار ماشین های صد میلیون به بالا که مخصوص طبقه ثروتمندان و اشراف هست و حالا خودرو سازهای داخلی موندن و قیمت های کذائی و خودرو های بی کیفیتشون و جیب خالی مردم تا وقتی هم که قیمت هاشون رو پایین نیارند بازارشون هر روز راکدتر خواهد شد

  • عدل شجاعی عدل شجاعی (29 اردیبهشت 1395 ساعت 02:49)

    باسلام. پارس سالی که گارانتی هست خریدم سنسوراکسیژنش خرابه سه ماه هست امدادکردن خبری نیست دربهبهان فقط رابطه باشد والا کاری برای کسی انجام نمیدن. بارهاست به هرسه مرکز خدمات پس ازفروش مراجعه ولی هیچ هیچ هیچ. فقط پارتی ورابطه.. آدم هم دستش بجایی نمیرسه فقط نفرین کردن..