1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. آغاز فروش فوری ایران خودرو به مناسبت نیمه شعبان

آغاز فروش فوری ایران خودرو به مناسبت نیمه شعبان

18 خرداد 1393
  • 1

گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت دوازدهمین اختر تابناک ولایت و امامت، امام عصر(عج) و در راستای تامین نیاز مشتریان گرامی، شرایط فروش فوری خرداد ماه خود را آغازمی کند.

گروه صنعتی ایران خودرو با برنامه ریزی لازم جهت عرضه سهم20 درصدی از تولید خودرو به مشتریان حقیقی بصورت فوری، امکان ثبت نام مشتریانی که طی شش ماه گذشته برای اولین بار تصمیم به خرید می گیرند را فراهم کرده است، به­طوری که آن دسته از افرادی که از دهه فجر سال گذشته اقدام به خرید کرده اند، دیگر مجاز به ثبت نام نیستند. در این شرایط فروش، ثبت نام هم بر اساس محدوده جغرافیایی آدرس محل سکونت و هم بر اساس کد ملی، محدود است.

فروش خرداد ماه از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 19 خرداد ماه بر روی سایت فروش اینترنتی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به نشانیwww.ikco.com و یا ikco.iranecar.com فعال می شود.

هم وطنان می توانند با مراجعه به سایت مذکور و یا یکی از نمایندگی های مجاز ایران خودرو جهت ثبت نام اقدام نمایند. در این شرایط خودروهای گروه وانت، پژو405، پژو206، سمند، پژو پارس و رانا با موعد تحویل 30روزه عرضه می شود.

همچنین از ویژگی های این شرایط، تنوع رنگ های متفاوت در خودروها و امکان دریافت کارت طلائی گروه صنعتی ایران خودرو با تخفیف ویژه است.


منبع ایکوپرس


نظرات

  • آماتیو آماتیو (23 خرداد 1393 ساعت 21:38)

    با عرض سلام و وقت بخیر . آیا شرایط فروش خودرو به صورت تمام قسط نیز موجود می باشد؟ با تشکر.