1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. شرایط پیش‌فروش کلیه محصولات ایران‌خودرو در مهر ماه 95

شرایط پیش‌فروش کلیه محصولات ایران‌خودرو در مهر ماه 95

3 مهر 1395
  • 1

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می‌رساند، شرایط پیش‌فروش عادی مھر 95 محصولات ایران خودرو به ھمراه ھدایای فروش تعھدی، از روز شنبه 95/07/03 لغایت 95/07/30 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست (جداول شماره 1 و 2) ارائه می‌گردد.

نکته مهم :
طرح پیش فروش اعتباری در این بخشنامه جهت محصولات پژو 206 صندوقدار وی8 و سمند EF7 بنزینی اجرا می گردد. در این طرح، مشتری قسمت عمده مابه التفاوت خودرو را در قالب تسهیلات دریافت و طی چک های مشخصی که در دعوتنامه مشخص خواهد شد پرداخت می نماید.

نکات مھم در خصوص ھدیه فروش تعھدی:
- ھدیه فروش تعھدی صرفا به تعھداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدی اقدام به واریز وجه نموده باشند و ھمچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد.

- ھدیه فروش تعھدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مھلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، ھدیه فروش تعھدی به مشتریان ارائه نخواھد شد.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 9 صبح روز شنبه مورخ 03/07/95 می‌باشد.

 شرایط پیش‌فروش کلیه محصولات ایران‌خودرو منتشر شد/ مهر 95

توضیحات مهم :
- هدیه فروش تعهدی - در صورت پرداخت مبلغ مابه التفاوت بصورت نقدی و دریافت خودرو - در زمان صدور دعوتنامه از مبلغ قابل پرداخت مشتری کسر می گردد.

* : در این بخشنامه خودروهای 206 صندوقدار وی 8 و سمند EF7 بنزینی به ترتیب دارای تسهیلات (وام) 150.000.000 و 120.000.000 ریالی برابر ضوابط شرکت هستند.

بدین صورت که امکان پرداخت مبلغ مابه التفاوت - پس از ارسال دعوتنامه - بصورت اقساط وجود خواهد داشت. که جزئیات آن در دعوتنامه مشخص خواهد شد.

- در این بخشنامه، امکان صلح تا دو مرتبه فراهم می‌باشد .

- هدیه فروش تعهدی صرفا به تعهداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدی اقدام به واریز وجه نموده باشند و همچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد .

- هدیه فروش تعهدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مهلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، هدیه فروش تعهدی به مشتریان ارائه نخواهد شد .

 شرایط پیش‌فروش کلیه محصولات ایران‌خودرو منتشر شد/ مهر 95

توضیحات:
- هدیه فروش تعهدی - در صورت پرداخت مبلغ مابه التفاوت بصورت نقدی و دریافت خودرو - در زمان صدور دعوتنامه از مبلغ قابل پرداخت مشتری کسر می گردد.

- هدیه فروش تعهدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مهلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، هدیه فروش تعهدی به مشتریان ارائه نخواهد شد.

- با توجه به لزوم انتخاب خودرو در زمان ارسال دعوتنامه توسط مشتری، هدیه فروش تعهدی مربوط به هرخودرو در زمان ارسال دعوتنامه و بر اساس جدول مربوطه (جدول شماره یک بخشنامه پیش فروش عادی مهر 95) تعیین خواهد شد .

منبع:ایران جیب



نظرات

  • علی عباسی علی عباسی (3 مهر 1395 ساعت 16:12)

    سلام ضمن تشکر از مسولین محترم بهتر است موقع عقد قرا داد قیمت قطعی خودروها مشخص شود