1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش ویژه پژو پارس با پیش پرداخت 10 میلیون تومانی

فروش ویژه پژو پارس با پیش پرداخت 10 میلیون تومانی

30 آذر 1395
  • 7

گروه صنعتی ایران خودرو از فروش خودروو محبوب پژو پارس تنها با ۱۰ میلیون تومان پیش پرداخت خبر داد.

شرایط پیش فروش این خودرو پلکانی چهار مرحله ای است ، سود مشارکت 24درصد، سود انصراف 21در صد و موعد تحویل مهر 1396 تعیین شده است. بر اساس اعلام ایران خودرو ودیعه دوم بهمن ماه جاری به مبلغ پنج میلیون تومان، ودیعه سوم اردیبهشت ماه آینده به مبلغ چهار میلیون تومان و ودیعه چهارم نیز مرداد ماه 96 به مبلغ سه میلیون تومان خواهد بود.

فروش پلکانی پژو پارس



نظرات

  • hhhh hhhh (22 اردیبهشت 1397 ساعت 12:55)

    ***** توو ***** این چه وضعیه اخه

  • عابدین عابدین (1 دی 1395 ساعت 11:11)

    خخخخ نخیر مابقیشو موقع تحویل خودرو ازتون میستونن

  • احمدرضا احمدرضا (30 آذر 1395 ساعت 18:55)

    سلام اگر ماشین را با پرداخت ده میلیون تومان تحویل می دادند ، بعد پلکانی پول آن را می گرفتند به مشتری خدمت می کردند نه اینکه کل وجه آن را می گیرند، بعد از چندین ماه ماشین را تحویل می دهند!!!

  • علی ز علی ز (30 آذر 1395 ساعت 16:15)

    خسته نباشن

  • محمد محمد (30 آذر 1395 ساعت 13:34)

    روشهای مدیریت بازارو افزایش سودآوری توسط شرکتهای خودروسازی
    1- یکی از شگردهای خودروسازها برای داغ نگهداشتن بازار و افزایش عطش مشتری این است اعلامیه فروش صادر می کنند ولی فوری به بهانه اینکه ظرفیت تکمیل شده ، سایتشون را می بندند!(البته از قبل هم اعلام می کنند فروش تا تکمیل ظرفیت که مثلا دارند راست میگویند!)
    2- یکی دیگر از راههای سود آوری(بخوانید سوء استفاده) خودروسازها این است موقعی که محصول جدید تولید می کنند معمولا سری اول فروش که هنوز در بازار وجود نداشته و سود بیشتری دارد نصیب نمایندگی های آنها (بهتر است بگوییم بنگاهدارها و دلالان آنها) می شود. شرکت آنقدرخودرو مردم را دیر تحویل می دهند تا دلالان و نمایندگی ها بتوانند قبل از اشباع شدن بازار،خودرو خود را بفروشند و سود هنگفت کسب کنند.
    3- راه سومی که آنها درپیش گرفته اند و معمولا هم جواب داده این که موقع تبلیغ و قبل از تولید محصولات جدید را چنان با فتوشاپ و تکنیک های خاص نشان می دهند که مشتری را جذب کنند! مثلا در مورد خودروی رانا و دنا چیزی که اول تبلیغ کردند و بعدا تولید شد از زمین تا آسمان فرق داشت!!! در مورد ساندرو هم اگه دیده باشید ابتدا نسخه شیک فرانسوی آن را به نمایش گذاشتند و بعدا ...!
    4- استفاده از تکنیک سود بالا: این روش بهترین گزینه برای جلب مشتری است البته مشتریان قدیمی و کهنه کار دیگر گول این روش را نمی خورند. روش آنها به این صورت است که هنگام پیش فروش با وعده سودهای بالا که معمولا بیشتر از سود بانکی است شروع به ثبت نام می کنند اما زمانیکه موعد تحویل خودرو فرا میرسد با افزایش قیمت یا کاهش تجهیزات خودرو طوری عمل می کنند که
    سود بانکی هم گیر مشتری نیاید!

  • ابوبکر ابوبکر (30 آذر 1395 ساعت 13:23)

    سلام.
    ممنون از سایت خوبتون....
    یعنی این ماشین موقع تحویل برای مشتری 22,000,000 آب میخوره؟؟؟

    ماهان ماهان (1 دی 1395 ساعت 10:34)

    نه خیر دوست عزیز تا قرون آخر رو موقع تحویل میگیرن بالاتر هم میگیرن. واقعا خسته نباشن با این طرحشون 10 میلیون الان میخوان 5 میلیون ماه دیگه!!!!!! ماشین رو هم ساله دیگه تحویل میدن اونم معلوم نیس به موقع بدن یا نه مردم رو چی فرض کردن!!!!