1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. پیش فروش محصولات ایران خودرو - بهمن 93

پیش فروش محصولات ایران خودرو - بهمن 93

29 دی 1393
  • 5

شرایط پیش فروش عادی یک و دو ودیعه ای بهمن 93 به مناسبت فرا رسیدن ایام اله مبارک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ارائه نرخ سود مشارکت ویژه از روز چهارشنبه مورخ ٩٣/١١/٠١ الی ٩٣/١١/٣٠ به شرح جدول پیوست ارائه می گردد.

شرایط و توضیحات بخشنامه :

١- سود مشارکت در این بخشنامه طبق جدول ذیل و بصورت سالیانه حداکثر تا تاریخ انقضای دعوتنامه محاسبه خواهد شد و لذا هرگونه تبدیل و محاسبات دیگر نیز بر اساس سود مشارکت اعلامی در گویا بر اساس خودرو محاسبه خواهد شد.

 پیش فروش محصولات ایران - بهمن 93

٢- سود مشارکت در صورت انصراف طبق جدول ذیل و بصورت سالیانه حداکثر تا زمان انقضای دعوتنامه و چنانچه قبل از ارسال دعوتنامه باشد تا زمان انصراف برای مبلغ پیش پرداخت محاسبه خواهد شد.

 پیش فروش محصولات ایران - بهمن 93

٣- در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، سود تاخیر به ازای مبالغ پرداختی مشتری (صرفاً به شرط تکمیل وجه قرارداد مطابق بخشنامه) یک درصد ماهانه (١٢درصد سالیانه ) پرداخت می شود.

۴- در صورتی که برحسب ضرورت، آپشن و یا تجهیزات خاصی بر روی خودرو نصب و یا حذف گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه بر اساس خودروی تغییر یافته صادر خواهد شد.

۵- در شرایط پیش فروش عادی مبلغ مابه التفاوت، در زمان صدور دعوتنامه بر اساس قیمت مصوب شرکت در موعد تحویل و پس از محاسبه سود مشارکت و هزینه های قانونی از طریق دعوتنامه به اطلاع مشتریان محترم خواهد رسید.

۶- ارائه کد ملی، کد پستی، آدرس دقیق، منطقه شهرداری محل سکونت و شماره تلفن ثابت و همراه در زمان ثبت نام الزامی است.

٧- در صورت ارائه یا درج آدرس پستی اشتباه توسط مشتری، به هیچ عنوان امکان تغییر آدرس وجود ندارد و کلیه تبعات ناشی از صدور پلاک با کد شهرمغایر و یا مفقود شدن مدارک خودرو، به عهده مشتری خواهد بود.

٨- نمایندگان محترم هنگام ثبت نام از مشتریان حتما موارد عنوان شده در بخشنامه٢٩۶٨ (مدارک مورد نیاز جهت احراز سکونت) را مد نظر قرار داده و بر اساس آن اقدام نمایند.

٩- ارائه متن و شرایط پیش فروش جدول پیوست مندرج در بخشنامه، به مشتریان الزامی است و بدیهی است ثبت نام مشتریان تنها بر اساس شرایط قید شده قابل پذیرش است.

١٠- شرکت ایران خودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت، نسبت به قطع ثبت نام اقدام نماید.

١١- خودروهای این بخشنامه، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهند بود.

١٢- نظر به اینکه هرگونه اعلام و ارسال اطلاعات به سازمان امور مالیاتی (خرید ، فروش ، مالیات و ........) درخصوص اشخاص حقیقی و حقوقی نیاز به اطلاعات کد اقتصادی، شناسه ملی و کد ملی دارد، لذا ثبت کد اقتصادی و شناسه ملی نمایندگی های مجاز، مشتریان حقوقی و شرکت های لیزینگ در زمان ثبت نام، در سیستم فروش الزامی میباشد.

١٣- در صورتیکه اشخاص حقوقی اقدام به ثبت نام نمایند لازم است مقررات و موارد ذیل را ( مطابق بخشنامه١۵٠۶) علاوه بر کلیه شرایط فوق اجرا نمایند :

مطابق بخشنامه١۴۶٨، فروش خودرو به سازمان های دولتی باید تابع ضوابط و مقررات دولتی باشد و بدون مجوز کمیسیون ماده دو از ادارات کل امور اقتصاد و دارایی، ثبت نام مجاز نیست.

• فروش خودرو با پلاک شخصی به سازمان ها و شرکت های دولتی مجاز نیست.

• ارائه کپی برابر با اصل آخرین روزنامه رسمی و آگهی تاسیس به نمایندگی مجاز الزامی است.

• ارائه معرفی نامه جهت معرفی نماینده خریدار برای انجام مراحل ثبت نام و شماره گذاری الزامی است. بدیهی است معرفی نامه می بایست در سربرگ شرکت متقاضی به همراه امضاء و مهر مجاز خریدار باشد.

١۴- ظرفیت بخشنامه به ازای هر نمایندگی، بر اساس سهمیه فروش می باشد که در صورت به روز آوری، در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

توضیحات مهم : ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی امکان پذیر خواهد بود.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۳/۱۱/۰۱ می باشد.

 پیش فروش محصولات ایران - بهمن 93

پیش فروش طلائی بهمن 93

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ١٤ روز چهارشنبه مورخ ٩٣/١١/٠١ می باشد.

 پیش فروش محصولات ایران - بهمن 93

 پیش فروش محصولات ایران - بهمن 93



نظرات

  • اسکالید اسکالید (29 دی 1393 ساعت 23:29)

    عجب!!! بالابر برقی و آینه های تیپ 5 رو دستی کردن ...
    فکرشو بکنین 37 تومن پول بدی بعد ماشینی در حد پیکان گیرتون بیاد
    کی میشه .......... ولش کن بابا :(

  • محمدماجد محمدماجد (29 دی 1393 ساعت 21:59)

    واقعا که

  • حسین معمار حسین معمار (29 دی 1393 ساعت 17:43)

    جل الخالق...تحویل 18 ماهه؟تو خارج اول تحویل میگیری بعد 18 ماه دیگه پول میدی...اینجا برعکسه

    پریسان پریسان (30 دی 1393 ساعت 00:17)

    آقا حسین همین مطلبت تو طنز هم نشون داده شده.شبهای برره.تو برره به مردم گفتن بیایین وامهارو پرداخت کنین بعد بهتون پول وام رو میدیم.این هم دقیقا اینطوریه.........به نظرم اینا هم دارن شوخی میکنن...طنزه بابا

  • آفرین آفرین (29 دی 1393 ساعت 16:29)

    مگر پولی که بابت سمند و پژو ودیعه گذاشته میشود تفاوت داردکه سودش یکی نیست ؟