1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش ویژه هوندا آکورد 2016 – بهمن 94

فروش ویژه هوندا آکورد 2016 – بهمن 94

26 بهمن 1394
  • 0

خبر بزرگی است که یکی از پرفروش ترین خودروهای آمریکا،هدف ایجاد تغییرات قرار گرفته است.در میان مدل های 2016، هوندا آکورد درد رده اول قرار دارد که با تعدادی تغییرات و اضافات قابل توجه از سیستم تعلیق تجدید نظر شده تا بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته تر،مانند سیستم سیستم اپل کارپلی و اندروید آتو اسمارت فن مواجه شده است.

در قسمت خارجی/ بدنه ماشین، واضح ترین تغییرات در مدل 2016، سپر جلو و عقب تغییر یافته، جلو پنجره، چراغ های عقب اتومبیل و در مدل اسپورت و بالاتر ،مه شکن های LED . در تمام مدل های آکورد، دیزاین چرخ ها تغییر کرده و در برخی مدل ها نیز از لاستیک بزرگتر استفاده شده است.بهبود ها برای اجزای داخلی ماشین نیز اتفاق افتاده است از جمله استفاده از تاچ اسکرین بزرگتر که از دو برنامه اپل کار پلی و اندروید اتو اسمارت فون که اولین بار برای هوندا محسوب میشود.

به راحتی گوشی آیفن و یا اندروید خود را به سیستم سرگرمی خودرو از طریق پرت یو اس ب متصل کنید و بعد صفحه نمایش دقیقا آنچه را که روی صفحه گوشی خود میبینید به نمایش درمیآورد. آکورد 2016 با قابلیت کنترل مناسب، سواری آرام، ، ویژگی های بیشتر و فراگیر، موتور پرقدرت با مصرف سوخت کم و کسب رتبه بالا در تست های تصادف، همچنان به تاثیر گذاری خود ادامه میدهد.

اتفاقات جدید آکورد 2016 :

 فروش ویژه هوندا آکورد 2016 – بهمن 94

آکورد 2016 با تغییرات و به روزآوری/بازنگری های بسیاری مواجه شده است.بازنگری هایی در ساختار این ماشین به وجود آمده است که عبارتند از:

1. طراحی خارجی/ بدنه به روزآوری شده(از جمله چراغ عقب های ال ای دی جدید برای همه مدل ها)

2. سیستم تعلیق تجدید نظر شده/بهبود یافته

3. فضای داخلی جدید

4. در مدل ای ایکس به بالا،صفحه لمسی 7 اینچی با قابلیت اتصال گوشی اپل به ماشین و

5. همه انواع اکورد به جز مدل پایه LX از آپشن صندلی عقب های تاشو 60/40 برخوردارند.

6. پکیج جدید هوندا سنسینگ از اجزای سیستم کمک راننده نیز در تمام مدل های این خودرو موجود میباشد.

فروش هوندا آکورد جدید با تخفیف ویژه :

 فروش ویژه هوندا آکورد 2016 – بهمن 94

منبع Carnet.ir


نظرات