1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. شرایط فروش خودروی H30 کراس - فروردین 95

شرایط فروش خودروی H30 کراس - فروردین 95

30 فروردین 1395
  • 1

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، شرایط پیش فروش عادی محصول جدید اچ 30 کراس به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) از روز یکشنبه 95/02/05 لغایت 95/02/31 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جدول ذیل ارائه می گردد:

 شرایط فروش خودروی H30 کراس - فروردین 95

شرایط فروش خودروی جدید دانگ فنگ H30 کراس - فروردین 95 :

 شرایط فروش خودروی H30 کراس - فروردین 95

* زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 95/02/05 می باشد .

- مبلغ مابه التفاوت پس از صدور دعوتنامه تعیین می گردد .

- سود مشارکت در این بخشنامه مطابق جداول پیوست و بصورت سالیانه حداکثر تا تاریخ انقضای دعوتنامه محاسبه خواھد شد و لذا ھرگونه تبدیل و محاسبات دیگر نیز بر اساس سود مشارکت اعلامی در گویا بر اساس خودرو محاسبه خواھد شد .

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: خودروی کراس‌اوور اچ30 که مجهز به گیربکس اتوماتیک است با کیفیت و قیمت رقابتی و برای گروه های متوسط درآمدی به زودی به مشتریان عرضه می شود.

مصطفی خان کرمی افزود: عرضه محصولات مورد نیاز بازار که سطح کیفی و قیمتی مناسب داشته باشد، همواره مورد نظر شرکت ایران خودرو بوده و با توجه به تقاضای مشتریان برای خودروی اتوماتیک، این محصول به زودی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی گفت: با عرضه این خودرو بخش وسیعی از سلیقه ها و نیاز مشتریان به دلیل امکانات و تجهیزات این خودرو تامین خواهد شد.

خان کرمی تصریح کرد: خدمات پس از فروش این محصول توسط بزرگ ترین شبکه توزیع و خدمات پس از فروش شرکت های خودروساز در خاورمیانه پشتیبانی خواهد شد و مشتریان می توانند با خیالی آسوده برای استفاده از خدمات مناسب نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند.



نظرات

  • Hamid Hamid (9 شهریور 1395 ساعت 23:51)

    با سلام و احترام

    هیچکس هم پاسخگو نیست و میزان تاخیر هم مشخص نیست .۰۹۶۴۴۰ هم تماس گرفتم بی فایده هست فقط میگن تحمل کنید. متاسفانه ایمیل به شرکت ایران خودرو زده شد و در جواب اطلاعات خواستید و دیگر جواب نداده اید.
    من این ماشینو دونیم میلیون گرونتر از حواله تحویل شهریورماه ده روز بعد از اینکه ثبت نام شده بود خریدم که بتونم تا تابستون تموم نشده تحویل بگیرم حداقل مطمئن بگید نشدنیه تکلیفمونو بدونیم.
    ممنون از شما