1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. طرح فروش تابستان رنگارنگ جیلی

طرح فروش تابستان رنگارنگ جیلی

26 مرداد 1394
  • 0

فرصت استفاده از شرایط ویژه فروش شرکت جیلران موتور با اتمام مرداد ماه, به پایان خواهد رسید.

این طرح که صرفا جهت فروش خودروهای مدل 2014 تدارک دیده شده بود, از قضا در بازار کساد خودرو این روزها به گرمی از جانب مشریان استقبال شد.

تسهیلات این طرح همزمان واکنشهای مختلفی را خصوصا در بین رقبا برانگیخت. رقبایی که شرایط عرضه شده توسط جیلران موتور را در کنار بازار راکد این روزهای صنعت خودرو تهدیدی برای فروش خود می دیدند,امابعد از انتشار جزئیات بیشتر این طرح مشخص گردید هدف شرکت جیلران عرضه نهایی خودروهای مدل 2014 خود بوده است. رویدادی که در همه کشورهای دنیا و در خصوص محصولات مدل دار در آخر سال مربوطه مرسوم است.

به گزارش روابط عمومی این شرکت،آخرین هفته مرداد ماه و همزمان با نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد آخرین مهلت استفاده از طرح ویژه فروش رنگارنگ خودروهای جیلی می باشد. ثبت نام خودرو شاسی بلند EX7 این شرکت به اتمام رسیده و خودروهای سواری و هاچ بک نیز به محدودیت تعداد و رنگ رسیده است.

با شرایط جدید و بعد از رفع تحریمها محتمل است این گونه حراج های آخر فصل را در برندهای دیگر نیز شاهد باشیم که همواره و در همه جای دنیا مشتریانی که تمایل به خرید کالای برند با قیمت و شرایط مناسب دارند را به سمت خود می کشد.

جهت اطلاع بیشتر در خصوص شرایط فروش خودروهای جیلی در این طرح به وب سایت شرکت جیلران موتور به آدرس WWW.Geelran.Com مراجعه نمایید.

 طرح فروش تابستان رنگارنگ جیلی



نظرات