1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. شرایط فروش استثنایی DS ویژه نوروز ۹۶

شرایط فروش استثنایی DS ویژه نوروز ۹۶

12 اسفند 1395
  • 0

در شرایط فروش ویژه نوروز آرین موتور، خودروهای این برند خاص و پرمیوم فرانسوی با اقساط تا 24 ماه بدون بهره و سررسید چک ها از اردیبهشت ماه به علاقه مندان عرضه می شود.

در این شرایط فروش استثنایی مدل شاسی بلند پرمیموم DS 6 به قیمت 235 میلیون تومان به فروش می رسد. در صورت خرید نقدی، مشتریان از تخفیف چهار میلیون و پانصد هزار تومانی برخوردار می شوند.

همچنین برای رفاه حال دوستداران برند DS این خودرو با اقساط 24 ماهه بدون بهره نیز عرضه می شود. در شرایط فروش اقساطی مشتریان از یک وام 85 میلیون تومانی 24 ماهه بدون بهره برخوردار می شوند. مبلغ هر یک از اقساط 3.542.000 تومان می باشد. زمان تحویل شاسی بلند DS 6 در هر دو روش فروش نقد و اقساطی فوری می باشد.

مدل سدان پرمیموم DS 5LS با قیمت 192 میلیون تومان به فروش می رسد. در صورت خرید نقدی تخفیفی معادل 3.700.000 تومان به خریداران تعلق می گیرد. برای رفاه حال علاقه مندان این خودرو نیز با اقساط 24 ماهه بدون بهره به فروش می رسد. در این شرایط فروش اقساطی DS 5LS با وام 85 میلیون تومانی بدون بهره 24 ماهه به فروش می رسد. مبلغ هر یک از اقساط نیز 3.542.000 تومان می باشد. زمان تحویل نیز در هر دو روش فروش نقد و اقساطی فوری می باشد.

علاقه مندان جهت اطلاع از شرایط فروش و مشخصات خودروهای برند پرمیموم DS می توانند به وب سایت آن به آدرس http://www.dsautomobiles.ir مراجعه نمایند .

 شرایط فروش استثنایی DS ویژه نوروز ۹۶



نظرات