1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. ارسال دعوت نامه های خودروی دنا شروع شد

ارسال دعوت نامه های خودروی دنا شروع شد

2 بهمن 1393
  • 7

درباره وضعیت ارسال دعوت نامه‌های خودروی دنا به مشتریان پس از مصوبه شورای رقابت، اظهار داشت: از روز گذشته روند ارسال دعوت نامه های دنا آغاز شده است.

مدیر عامل ایران خودرو افزود: به دلیل برخی موارد امکان ارائه دعوت نامه ها از اوایل هفته وجود نداشت اما با توجه به تاریخ حواله های مشتریان ارسال دعوت نامه ها از دیروز توسط نمایندگی ها شروع شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو آمادگی ارائه خدمات به مشتریان خودروی دنا را دارد یا خیر، گفت: در تلاشیم نخست خودروهای پیش فروش شده دنا را به مشتریان تحویل دهیم و سپس به بحث خدمات پیش از فروش بپردازیم.

در حالی مسئولان ایران خودرو پیش از این خواستار قیمت 48 میلیون تومانی دنا بودند و اعلام کردند که با قیمت کمتر از این خودرو تحویل نمی دهند که شورای رقابت قیمت 42 میلیون تومان را تصویب و به این شرکت ابلاغ کرد، خودروهای پیش فروش شده با همین قیمت باید تحویل شود.



نظرات

  • پارسا محمدی پارسا محمدی (2 بهمن 1393 ساعت 20:47)

    حالا انگار چی درست کردین. از سال 91 تو گوش مردم خوندین دنا، دنا،دنا... آخرشم حالا دیگه ناز میان تولید نمیکنین

  • آرازدنت آرازدنت (2 بهمن 1393 ساعت 16:49)

    مهم اینه که آهن قراضه ای تحویل مردم بدن چون میدونن هیش کی از مصرف کننده حمایت نمیکنه بعدش به همین آهن قراضه بگن تولید ملی افتخار ملی

  • رخش جاده رخش جاده (2 بهمن 1393 ساعت 11:27)

    دیگه شورشو در اوردن

  • آفرین آفرین (2 بهمن 1393 ساعت 11:09)

    حالا ببینیم در موقع تحویل قیمت چه میشود احتمالا اگر نتوانند قیمت را بالابردن از آپشن ها کم خواهد شد

    پوریا ایرانی پوریا ایرانی (2 بهمن 1393 ساعت 16:27)

    اره مثلا اپشن در جلو و عقبی که خودشون اعلام کردند یه دفعه میبینیم ماشین در نداره

  • علی فلاحت علی فلاحت (2 بهمن 1393 ساعت 09:35)

    با سلام
    من برام یه سوالی هست و اون هم اینه که چه طور امکان داره تعدادی از هموطنان ما چشم بسته این ماشین رو تحویل بگیرند؟به غیر از اینکه دلال باشند که این ماشین رو به اسم دنا سری اول به قیمت من درآوردی بفروشند وگرنه من وقتی بخام واسه خودم ماشین بخرم همه جور زیر و بالاش می کنم تا بهترین انتخاب رو داشته باشم پس فرد عادی همچین کاری نمی کنه
    البته این نظر منه

    الکترونیک قدرت الکترونیک قدرت (5 بهمن 1393 ساعت 17:53)

    فردا همین دلال ها که گفتی قیمت این ماشین به 70 میلیون هم میرسونن.مثل ال90 که من موندم چطوری اتوماتش 54 میلیونه.ماشینی که باید بگی پراید ارتقا یافته است و هیچ اپشنی نداره دیگه این جای خود داره.