1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. تمدید طرح اتو خدمت سایپا

تمدید طرح اتو خدمت سایپا

18 مهر 1394
  • 0

مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: طرح فروش جدید گروه خودروسازی سایپا به نام «اتو خدمت سایپا» که برای اولین بار در کشور اجرایی شده و هدفش کمک به اقتصاد خانواده‌ها بوده مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

رضا تقوی با بیان اینکه به دلیل استقبال مشتریان این طرح برای یک هفته دیگر تمدید شد، افزود: در طرح «اتو خدمت سایپا» مشتریان پس از انتخاب محصول و زمان تحویل بر اساس قرار داد منعقد شده از زمان پرداخت وجه تا زمان تحویل خودرو، مبلغی به صورت ماهانه دریافت می‌کنند که این هدیه ویژه به حساب بانکی اعلامی مشتری در زمان تحویل واریز می شود. وی با اشاره به اینکه در این طرح، فروش 10 تا 15 هزار خودرو را برنامه‌ریزی کردیم، اضافه کرد: براین اساس تاکنون ظرفیت سه ماهه همه خودروها تکمیل و ظرفیت مرحله یکساله سراتو نیز پر شده است.

مدیر بازایابی و فروش سایپا در پاسخ به این سوال که آیا نگرانی نسبت به انصراف مشتریان از دریافت خودرو ندارید، گفت: در این طرح قیمت فروش محصولات قطعی و به روز است و شامل افزایش قیمت در زمان تحویل نخواهد شد. از سوی دیگر ما در استراتژی خود برای این طرح هر دو رویکرد مشتریان یعنی دریافت خودرو یا انصراف را مدنظر قرار داده ایم. تقوی افزود: در صورتی که مشتریان از طرح مورد نظر انصراف دهند، اصل مبلغ آنها عودت داده خواهد شد و سود ماهانه که همان هزینه سفر است را هم که دریافت کرده‌اند. در کل نگرانی نسبت به این موضوع وجود ندارد زیرا در این طرح برای هر خودرو در یک بازه زمانی هدف‌هایی تعیین شده است که استقبال مشتریان نشان دهنده موفقیت این طرح است.

شرایط فروش اتوخدمت سایپا - مهرماه 94 :

 تمدید طرح اتو خدمت سایپا

منبع قطره


نظرات