1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. اعلام طرح فروش ویژه سایپا برای هموطنان کرمانی

اعلام طرح فروش ویژه سایپا برای هموطنان کرمانی

6 دی 1396
  • 0

همزمان با برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته کرمان و به منظور حمایت از طرح فروش منطقه‌ای، سایپا اقدام به فروش ویژه محصولات خودرو در این استان کرده است.

 اعلام طرح فروش ویژه سایپا برای هموطنان کرمانی

گروه خودروسازی سایپا با هدف حمایت از طرح فروش منطقه ای و براساس سیاست های اتخاذ شده اقدام به ایجاد طرح ویژه فروش محصولات خود برای شهروندان کرمانی کرده است.

براساس این طرح، خودروهای تیبا2 و ساینا با تسهیلات ویژه 15، 17، 18 و 19 میلیون تومان و مدت باز پرداخت 9ماه ،12ماه ، 15ماه و24ماه با شرایط ویژه و نرخ تسهیلات به ترتیب صفر، 6 ، 9 و 13درصد در اختیار هموطنان کرمانی قرار خواهد گرفت.

همچنین خودرو سایپا151 با تسهیلات 14میلیون تومان و بازپرداخت 9 ، 12 ، 15 و 24 ماهه و نرخ تسهیلات به ترتیب صفر، 8 ، 11 و 15 درصد از دیگر محصولاتی است که به صورت ویژه در این نمایشگاه به هموطنان کرمانی عرضه خواهد شد.

بر اساس این طرح شهروندان کرمانی می توانند ضمن مراجعه به نمایشگاه و بازدید محصولات گروه سایپا از شرایط ویژه این طرح برخودار شوند.

گفتنی است هشتمین نمایشگاه بین المللی خودرو قطعات و تجهیزات وابسته کرمان از 5 الی 8 دی ماه 96 از ساعت 16 الی 21 برگزار می شود و گروه خودرو سازی سایپا پذیرای در سالن شهدای مس پذیرای علاقمندان خواهد بود.

شرایط فروش ویژه سایپا برای کرمانی ها:

 اعلام طرح فروش ویژه سایپا برای هموطنان کرمانی

منبع سایپا


نظرات