1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. پیش‌فروش‌های رنو داستر با مدل 2014 تحویل می‌شود

پیش‌فروش‌های رنو داستر با مدل 2014 تحویل می‌شود

21 دی 1392
  • 0

مدیر فروش نگین خودرو عنوان کرد: تحویل خودروهای رنو داستر مدل 2012 به جای خودروهای ثبت‌نامی با مدل 2014 کذب محض بوده و این در حالی است که هنوز موعد تحویل این خودروها فرا نرسیده است.

محمدرضا شهبازی در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، ضمن بیان این مطلب به تمام متقاضیان خرید این خودرو اطمینان داد: این شرکت همواره تلاش می‌کند تا بر اساس تعهدات خود عمل کند و همواره پاسخگوی مشتریان خواهد بود.

وی اظهار داشت: با توجه به نیاز بازار داخلی خودرو، رنو به منظور ایجاد رقابت در بازار قیمت تمام شده داستر را 79 میلیون و 900 هزار تومان در نظر گرفت که پس از افزایش تعرفه گمرک و رکود حاکم بر بازار خودرو قیمت آن به 84 میلیون و 900 هزار تومان کاهش پیدا کرد.

مدیر فروش نگین خودرو در پاسخ به این سوال که برخی انتقاد می‌کنند شرکت نگین خودرو خودروهای رنو داستر مدل 2014 را پیش فروش کرده ولی خودروهای مدل 2012 را تحویل مشتریان می‌دهد، آیا این موضوع واقعیت دارد؟ گفت: چنین چیزی واقعیت ندارد چرا که هنوز زمان تحویل خودروهای پیش فروش شده فرا نرسیده و تمامی این صحبت‌ها کذب بوده و در راستای تخریب نام این شرکت مطرح صورت گرفته است.

وی همچنین تصریح کرد: شرکت نگین خودرو در حال حاضر برنامه‌ای برای معرفی محصولات جدید رنو در ایران ندارد و باید منتظر بود تا بازار داخلی خودرو رونق بگیرد تا زمینه برای ورود محصولات جدید رنو فراهم شود.

شهبازی در رابطه با عرضه همزمان خودرو رنو کولیوس توسط نگین خودرو و پارس خودرو و ایجاد دوگانگی در بازار خودرو گفت: این موضوع هیچگونه دوگانگی در بازار خودرو ایجاد نخواهد کرد و شرکت پارس خودرو نیز در کنار ما به فعالیت خود ادامه می‌دهد.




نظرات