1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. با وجود اعلام توقف تولید؛ پیش‌فروش پراید 111 همچنان ادامه دارد

با وجود اعلام توقف تولید؛ پیش‌فروش پراید 111 همچنان ادامه دارد

21 شهریور 1396
  • 1

با وجود اینکه سایپا از توقف تولید سایپا 111 در اوایل شهریور ماه خبر داد، این خودرو با پیش پرداخت 6 میلیون تومانی و موعد تحویل آذر، دی و بهمن 96 به صورت اینترنتی و همچنین از طریق نمایندگی‌های سایپا پیش فروش شد.

قبلاً اعلام شده بود که پایان تولید خانواده ایکس 100 (خانواده پراید) زودتر از موعد تعیین شده از سوی سازمان ملی استاندارد به سایت های تولیدی گروه سایپا اعلام شده و شرکت‌های تولیدکننده نسبت به برنامه ریزی و توقف تولید این خودروها اقدام کرده‌اند.

 با وجود اعلام توقف تولید؛ پیش‌فروش پراید 111 همچنان ادامه دارد

به این ترتیب اعلام شد که تولید سایپا 111 از 9 شهریور ماه متوقف شده است. هرچند در بخشنامه فروش سایپا نیز مهلت ثبت نام برای پیش فروش این خودرو 6 شهریور اعلام شده بود، اما باز هم تعیین مدت تحویل 4 تا 6 ماه برای این خودرو قابل تأمل است.

با این حال گروه سایپا برای پیش فروش سایپا 111 اقدام کرده و با توجه به موعد تحویل 4 تا 6 ماهه تعیین شده برای این محصول به نظر نمی رسد که این خودروها قبلاً تولید شده و تا زمان تحویل در پارکینگ نگهداری شوند!

از سویی اعلام خبر توقف تولید سایپا 111 باعث تقویت قیمت این خودرو در بازار شد به طوری که قیمت این محصول با رشد حدود یک میلیون تومانی روبرو شد و هم اکنون با قیمت 22.5 میلیون تومانی در بازار خرید و فروش می‌شود.

در عین حال، برخی منابع خبری از کسری قطعه در حدود 1500 دستگاه سایپا 111 خبر می‌دهند که برای تحویل به مشتری منتظر تکمیل هستند.

در هر حال مشخص نیست دلیل تناقض بین اعلام خبر توقف تولید سایپا 111 و پیش فروش این خودرو چه چیزی است و چرا سایپا برای اعلام توقف تولید یکی از محصولات پراید در شروع به کار دولت دوازدهم عجله به خرج داده است.

اطلاعیه فروش محصولات گروه پراید :

 با وجود اعلام توقف تولید؛ پیش‌فروش پراید 111 همچنان ادامه دارد



نظرات

  • jhf,j jhf,j (21 شهریور 1396 ساعت 17:56)

    این نوع تابوت ها با اون نوع تابوت ها که تولیدشون متوقف شده فرق می کنه چون شما با تاوت شماره 111 و 151 به اون دنیا مشرف میشید