1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. شرایط فروش اقساطی خودروهای چینی

شرایط فروش اقساطی خودروهای چینی

16 اردیبهشت 1396
  • 0

همراه ما باشید تا شما را از آخرین لیست قیمت شرایط اقساطی شرکت های وارد کننده خودرو و همچنین جدیدترین تغییرات آن مطلع کنیم و با مقایسه شرایط فروش خودروهای وارداتی و تولید داخل این شرکت ها به شما عزیزان در خرید مناسب کمک کنیم.

 شرایط فروش اقساطی خودروهای چینی

شرایط فروش اقساطی خودروهای شرکت کرمان موتور با اعلام فروش ویژه عید تا عید آغاز شده است. شرکت کرمان موتور در جدول شرایطی که اعلام نموده است محصولات تولیدی متنوع خود از جمله هیوندای آی۱۰ را نیز بصورت فروش اقساطی اعلام نموده است و برای هر خودرو شرایطی بین ۳ تا ۹ چیش چرداخت و تعداد اقساط متنوع از ۱۲ تا ۳۶ ماه را جای داده است. محصولات این شرکت همگی با تاریخ تحویل یک ماهه آماده تحویل خواهند بود که به شرح جدول زیر می باشند. شرایط فروش نقدی برای محصولات این شرکت نیز همچنان وجود دارد و متقاضیان می توانند از این شرایط خرید استفاده نمایند. تاریخ چک ها سه ماه یکبار بوده و تاریخ اولین چک آن ۲۵ مردادماه اعلام شده است همچنین طبق اعلام این شرکت خودرو ها با بیمه بدنه واگذار می گردند.

شرکت مدیا موتورز ، با اعلام شرایط فروش ویژه عید باران بهاری مدیاموتورز فروش اقساطی ویژه ای را با تخفیف ۲ میلیون تومانی آغاز نموده است. در شرایط فروش ئیژه اعلام شده فروش خودرو با شرایط بدون کارمزد نیز جای دارد که وعده آن قبلا توسط این شرکت به خریداران و متقاضیان داده شده بود. بر همین اساس این شرکت حدود ۶۰ درصد قیمت خودرو را به عنوان پیش پرداخت دریافت می نماید و مابقی را به اقساط ۸ تا ۱۸ ماهه می توانیم پرداخت نماییم. تحویل خودروهای این شرکت نیز به شرح جدول زیر ۱۴ الی ۳۰ روز تعیین شده است.

لیست قیمت و شرایط فروش اقساطی خودرهای چینی کوجود در بازار :

 شرایط فروش اقساطی خودروهای چینی

منبع : دنیای خودرو



نظرات