1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش اقساطی آلفا رومئو جولیتا 2014 آغاز شد

فروش اقساطی آلفا رومئو جولیتا 2014 آغاز شد

2 تیر 1393
  • 0

شرکت آلفا موتور نماینده انحصاری فروش خودروهای آلفا رومئو در ایران فروش ویژه اقساطی آلفا رومئو جولیتا مدل 2014 را آغاز کرد.

شرکت آلفا موتور فروش این خودروها را با 5 سال و یا 150هزار کیلومتر گارانتی و به صورت تحویل 60 روزه از طریق نمایندگی‌های خود در شهرهای تهران و کرج و همچنین دفتر مرکزی این شرکت عرضه خواهد کرد. بنا بر این گزارش، این خودرو دارای موتور توربو مجهز به سامانه مولتی ایر با 170 اسب بخار قدرت بوده و شتاب صفر تا صد کیلومتر آن 7.7 ثانیه اعلام شده است.

این گزارش حاکی است، مصرف سوخت در سیکل ترکیبی این خودرو 5.6 لیتر در صد کیلومتر بوده و از گیربکس شش دنده اتوماتیک مجهز به فن‌آوری دبل کلاچ بهره می‌گیرد.

این خودرو از جمله ایمن‌ترین خودرو جهان در کلاس هاچ‌بک با 5ستاره ایمنی اتحادیه اروپا به شمار می‌رود و دارای صندلی با روکش چرم طبیعی با قابلیت تنظیم برقی هشت جهت ه مجهز به گرم‌کن است.

از دیگر مشخصات این خودرو می‌توان به سقف تمام شیشه (پانوراما) مجهز به سانروف، رینگ اسپرت 18 اینچی و چراغ‌های جلو و عقب ال ای دی اشاره کرد.

شرکت آلفا موتور اعلام کرده است که ثبت قرارداد منوط به صدور چک در وجه شرکت آلفاموتور و یا پرداخت از طریق دستگاه کارت‌خوان شرکت است و شرکت آلفا موتور در قبال چک‌های متفرقه هیچ مسوولیتی ندارد.جهت مشاهده شرایط و اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت آلفا موتور مراجعه فرمایید (اینجا کلیک کنید).


 فروش ویژه آلفا رومئو جولیتا 2014



نظرات