1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. حواله‌های ساندرو استپ‌وی قابل فروش نیست + بخش‌نامه

حواله‌های ساندرو استپ‌وی قابل فروش نیست + بخش‌نامه

28 شهریور 1396
  • 0

با توجه به انتشار اخباری مبنی بر خرید و فروش حواله های خودروی ساندرو استپ وی در رسانه های گوناگون به اطلاع می رساند با توجه به عدم امکان صلح در قراردادهای پیش فروش این خودرو هر گونه عواقب احتمالی در جریان داد و ستد متوجه خریداران و فروشندگان است.

حواله‌های ساندرو استپ‌وی قابل فروش نیست + بخش‌نامه

رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: برای جلوگیری از کسب و کارهای حاشیه ای در پیش فروش ساندرو استپ وی، اقداماتی انجام شده که هر کدام به نوبه خود باز دارنده بود و از ایجاد فضای دلالی جلوگیری می نماید.

تقی زاده افزود: در گام اول هر نفر با یک کد ملی امکان ثبت نام دارد و امکان تکرار کد ملی در جریان ثبت نام وجود ندارد و در گام بعدی امکان خرید و فروش کاردکسی این خودرو میسر نیست بنایراین خرید و فروش در نمایندگی ها انجام نمی شود و عواقب هر گونه خرید و فروش مشتریان بیرون از چار چوب نمایندگی ها متوجه سایپا نمی باشد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در پاسخ به اینکه آگهی های فروش این خودرو توسط برخی افراد در فضای مجازی منتشر شده گفت: زمان تحویل این آگهی های مورد استناد مربوط به تحویل خودرو در مهرماه است، در حالی که در طرح فروش اخیر زمان تحویل خودرو آذر و دی ماه سال جاری است.

تقی زاده با اشاره به ابلاغ بخش نامه به نمایندگی ها در روز گذشته گفت: هر گونه اعلام روش های فروش، درج آگهی و... در خصوص خودرو استپ وی ممنوع بوده و در صورت مشاهده با نمایندگی متخلف برخورد خواهد شد.

وی در انتها با تاکید دوباره به این که، عواقب هر گونه خرید فروش حواله ساندرو استپ وی متوجه فروشندگان و خریداران است افزود: نمایندگی های سایپا حق مشارکت در نقل و انتقال حواله های صادر شده را ندارند و در صورت مشاهده هرگونه خرید و فروش، با نمایندگی های متخلف برخورد خواهد شد.

حواله‌های ساندرو استپ‌وی قابل فروش نیست + بخش‌نامه



نظرات