1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. آغاز فروش خودرو های سایپا با پلاک سال ۹۶

آغاز فروش خودرو های سایپا با پلاک سال ۹۶

27 دی 1395
  • 4

معاون بازار یابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: فروش نقدی محصولات گروه خودروسازی سایپا با پلاک سال ۹۶ طی چند روز آینده آغاز خواهد شد.

رضا تقی زاده با بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی مجوز پلاک سال جدید را به همه شرکت‌های خودروساز ارائه داده است، گفت: بر همین اساس شرکت سایپا از ۱۰ روز دیگر خودروهای فروش نقدی خود را با پلاک سال ۹۶ به بازار عرضه می‌کند.

وی افزود: خودروهایی که به صورت اعتباری به فروش رفته است با پلاک سال ۹۵ به مشتریان خودرو تحویل داده می‌شود.

دکتر تقی زاده تصریح کرد: تاخیر صورت گرفته در عرضه خودروهای مدل سال ۹۶ در شرکت سایپا به دلیل ایجاد مباحث فنی در موضوع مدنظر است و در حال حاضر به دنبال ایجاد زیرساخت‌های لازم به منظور تولید خودروهای مدل سال ۹۶ هستیم.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا تاکید کرد: به دنبال مذاکرات خودروسازان با پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص تغییر زمان عرضه این خودروها به اوایل دی‌ماه ، پلیس راهور طی نامه‌ای در تاریخ ۱۰ دی‌ماه سال جاری، مجوز عرضه خودروها با پلاک مدل سال ۹۶ را صادر کرد و برهمین اساس شرکت‌ها در فروش‌های نقدی خود خودروهای مدل جدید را به بازار عرضه می‌کنند.

وی گفت: تنها تفاوت خودروهای مدل جدید با سال گذشته در کد شاسی آن است که بر روی بدنه خودرو حک می‌شود و در این کد، یکی از بخش های آن نشان‌دهنده سال تولید خودرو است.

منبع:دنیای خودرو



نظرات

  • محسن محسن (30 دی 1395 ساعت 10:11)

    اونایی که از قبل پول دادن برن انصراف بدن . سود پول رو هم بگیرن. به جای خرید ماشین 95 مدل 96 بخرن. واقعا خودروسازا با خودشون در مورد ملت چی فکر کردن. لعنت به انحصار

  • قانع قانع (28 دی 1395 ساعت 14:04)

    بهترین طراح های اتومبیل تو دنیا برای شرکتهای بنز و بی ام و ایرانی ها هستن. این نشون میده که ما خیلی راحت میتونیم مثل اونا باشیم. ولی این کارو نمیکنیم. چرا؟ چون دارن بهترین سودهارو از آشغالترین ماشینهاشون میگیرن که شاید اگر مثل بنز و بی ام و تولین کنن نتونن این سودارو ببرن. مردم هم مجبورن بخرن. شما فرض بگیر یه خانواده سطح پایین با دو تا بچه به ماشین نیاز داره بخاطر مشکلاتی که ممکنه برای بچه هاشون پیش بیادو با قرض و بدهی میاد یه پراید میخره که از صفری خرج داره. شیشه برقی براش میزارن میگن آپشن داره. کپسول گازی که یه بمبه به ماشینت وصل میکنن و تو مجبوری بخاطر اینکه هوارو آلوده نکنی و از پس هزینه سوختش بر بیایی بخری در صورتی که هیچ جای دنیا همچین چیزی رو ندارن که اینا میگن استاندارد جهانیه.

  • کوروش کوروش (28 دی 1395 ساعت 08:57)

    تموم دنیا در حال پیشرفت هر روز و هر سال محصولات جدیدی تو بخش خودروسازی میدن به بازار اونوقت ما با چه کارهای احمقانه ای داریم عمرمون تلف میکنیم

  • میثم میثم (27 دی 1395 ساعت 16:12)

    جالب چیزی که تو تمام دنیا عرف شده رو میخوان به عنوان اپشن به ملت بفروشن تحت عنوان فروش نقدی با مدل ٩٦
    تکلیف اونی که پیش فروش کردین و ملت از رو ناچاری شیش ماه قبل پول بی زبون واریز کردن با بهره ١٤ ١٥ درصد مشارکتی دارین میدین چی میشه اونا نقدی نیستش نه ؟