1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تست و بررسی
  4. تویوتا راو4 بخریم یا نیسان ایکستریل؟

تویوتا راو4 بخریم یا نیسان ایکستریل؟

2 فروردین 1396
  • 1

کراس‌اوور‌های متوسط ژاپنی در ایران با ۳ نماینده از برند‌های میتسوبیشی‌، نیسان و تویوتا فراتر از کره‌ای‌ها مورد توجه مشتریان هستند.

جدیدترین کراس‌اوور متوسط بازار نیسان ایکس-تریل است که شرکت جهان‌نوین آریا اقدام به عرضه آن می‌کند. ایکس-تریل با پیشرانه 2.5 لیتری 170 اسب‌بخاری ضمن ارائه شتاب 10 ثانیه‌ای و مصرف سوخت قابل توجه 8.3 لیتر در 100 کیلومتر‌، با گیربکس اتوماتیک CVT X-Tronic عملکرد فنی قابل قبولی را ارائه می‌کند و در کابین این خودرو توجه ویژه‌ای به رفاه سرنشینان به خصوص در بخش صندلی‌ها و امکانات ایمنی و تکنولوژی‌های روز به چشم می‌خورد.

امکاناتی نظیر رادار اشیای متحرک، رادار هشدار‌دهنده خروج از لاین و دوربین 360 درجه ایکس-تریل را نسبت به دیگر رقیبان متمایز می‌کند و در عین حال اعتماد به برند نیسان و سابقه قابل توجه این برند ژاپنی در ایران نیز موجب استقبال روز‌افزون مشتریان از این خودرو شده است.

شرکت ایرتویا هم‌اکنون RAV4 را در 3 مدل با قیمت‌های 233‌، 255 و 258 میلیون‌تومان به صورت نقد و اقساطی و فوری به متقاضیان عرضه می‌کند. کارمزد سالانه در طرح‌های بازپرداخت اقساطی 12‌، 18 و 24 ماهه به ترتیب 12‌، 15 و 19 درصد است در حالی که شرکت جهان‌نوین آریا، نیسان ایکس-‌تریل را با امکان پرداخت دو‌مرحله‌ای 120 و 128 میلیون‌تومان با بیمه بدنه رایگان و 3سال سرویس دوره‌ای رایگان به مشتریان عرضه می‌کند و در شرایط فروش اقساطی 100 میلیون‌تومان وام بدون بهره با دوره بازپرداخت 10ماهه به مشتریان ارائه می‌شود و موعد تحویل این خودرو نیز 30 روز است.

نبرد ژاپنی‌های بلندقامت

نبرد ژاپنی‌های بلندقامت

منبع:عصرخودرو



نظرات

  • پویا پویا (16 فروردین 1396 ساعت 20:34)

    من تاریخ ١٨ بهمن ٩۵ تحویل فوری راو۴ به مبلغ ٢۵٨ تومن از اریتا سعادت اباد ثبت نام کردم الان که ١۶ فروردین شده گفتن اخر اردیبهشت احتمالا تحویل میشه.میگن گمرک بندرعباس ترخیص نمیکنه،که وقتی خودشون بگن اخر اردیبهشت یعنی خرداد.البته یه رضایت نامه گرفتن که به ازای دیرکرد سود ٣٠٪‏روزشمار بدن اما واقعا پشیمونم.الان نیسان تحویل فوری گذاشته تحویل با پلاک ۴٨ساعته!!