درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
منم حرف سیاوشو تایید میکنم توربوشارز نباشه فایده نداره
نوشتین موتور ماشین توربو شارژر نداره و این ایراد موتور در صورتی که این حرف کاملا اشتباه برای مثال فراری و لامبورگینی که از توربو استفاده نمیکنن نشانه ضعف موتوره
داشتن و نداشتن توربو ضعف نیست بلکه به طراحی برمیگرده ماشینهایی که مجهز به توربو شارژ یا سوپر شارژ هستن باید انجین شونم طوری طراحی بشه که فشار مضاعف اتمسفری که وارد سیلندر میشه تحمل کنه وگرنه باعث شکستن شاتون و یا ترکیدن سیلندر میشه توربو یعنی قدرت بیشتر موتور و کسی از قدرت بیشتر بدش نمیاد یه نکته هم هست که بنده به علاقه مندان توربو بگم ماشینی که بصورت فابریک توربو نداره اگه روش توربو بسته بشه چونکه انجین اینگونه طراحی نشده حتی اگر در اویل مشکلی نباشه عمر متور کاهش پیدا میکنه و دیر یا زود اون اتفاقاتی که اشاره کردم میافته اگه می بینین تیونر های مشهور این کار رو میکنن مطمئن باشین که قبلش به تقویت متور میپردازن و برخی قطعات مثله شاتون و... تعویض میشن در کل هر کمپانی در کنار نگاه کردن به هزینه ی تولید و قدرت متور تولیدیش نسبت به دیگر رقبا تصمیم میگره ولی اگه یه ماشین بی توربو قدرتش در مقابل یه ماشین توربو دار با همون حجم متور برابر باشه این ایراد داره البته برای ماشین توربو دار ...197 اسب برای ماشین 2 لیتری در این قیمت کاملا مناسب و معقوله