1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تست و بررسی
  4. مقایسه دو خودروی دوست داشتنی بازار ; تندر90 و دنا

مقایسه دو خودروی دوست داشتنی بازار ; تندر90 و دنا

6 شهریور 1396
  • 5

در بین خودروهای 38 تا 44 میلیون تومان تنها دو خودرو محبوبیت زیادی در بازار پیدا کردند و آن هم تندر90 و دنا است. البته پلاس‌های آنها هم در رده‌قیمتی خودشان پیشتاز بازار خرید و فروش خودرو شدند.

مقایسه دو خودروی دوست داشتنی بازار ; تندر90 و دنا

اگر شما از آن دست افرادی هستید که می‌خواهید از بین دو خودروی یاد شده انتخابی داشته باشید توصیه می‌کنم این مطلب را حتما بخوانید.فروردین 90 بود که از خودروی دنا ایران خودرو رونمایی شد.خودرویی ایرانی که با سرعت در بین خانواده‌ها جایگاه خود را پیدا کرد. سال 83 هم تندر90 به عنوان خودروی فرانسوی در خط تولید پارس خودرو آمد و کم کم در ایران خودرو هم به تولید رسید.خودروی تندر90 با گذشت 13 سال هنوز جزو محبوب‌های بازار است و این محبوبیت هم به لحاظ کیفیت است.با این تفاسیر اگر کیفیت این خودرو کاهش پیدا کند به طور قطع میزان فروش این خودرو از نصف هم کمتر خواهد شد. چرا که به لحاظ ظاهری حرفی برای گفتن ندارد و حتی خریداران آن هنوز هم نتوانستند با چهره داخلی و بیرونی آن کنار بیایند.

اما دنا به دلیل جدید بودن و طراحی بهتر توانست خریداران را به سمت خود بکشاند. اکنون شرایط بازار به‌گونه‌ای است که مردم ترجیح می‌دهند، کیفیت ظاهر زیبا و آپشن خریداری کنند. لذا ایران خودرو از خلای که بازار داشت استفاده کرد و دنا را معرفی کرد. حال اگر می‌خواهید بین این دو خودرو انتخابی داشته باشید در ابتدا باید بینید اولویت‌های شما برای خرید خودرو چیست. اگر ظاهر و جدید بودن خودرو برای شما اهمیت دارد سراغ دنا بروید.این خودرو به لحاظ فنی هم مشکل خاصی ندارد و به خوبی می‌تواندبه شما سرویس دهد.اما اگر چهره خودرو برایتان اهمیت مضاعفی ندارد تندر‌90 گزینه بسیار خوبی است .چرا که حداقل 5 سال جز هزینه بنزین و روغن نیازی به هزینه کرد دیگری وجود ندارد.

مقایسه دو خودروی دوست داشتنی بازار ; تندر90 و دنا

مقایسه دو خودروی دوست داشتنی بازار ; تندر90 و دنا



نظرات

  • BAHAR BAHAR (7 شهریور 1396 ساعت 15:45)

    مردم ایران از بیچارگی به محصولات بی کیفیت و گران بازار خودرو د اخلی رو میاورند. اگر این هزینه گمرک کمرشکن را از محصولات وارداتی برمیداشتند انوقت معلوم میشد که خودروهای ایرانی محبوبیت دارند یا نه؟

  • sepidrood sepidrood (7 شهریور 1396 ساعت 11:55)

    ما توی یک خانواده ۳تا تندر ۹۰ پارس خودرو مدل 90 داریم.دوتا صفر ویک کارکرده خریدیم.ماشین من 5سال کارکرده بود که با یک ایراد موتوری نزدیک به 4میلیون تومان خرج برداشته.ولی بعدازتعمیر موردی نداشتم.ولی یه مورد شایع درخودروهای 16 سوپاپ این هست که چون موتورضعیف تری درمقایسه با 8سوپاپ دارند توی کفی خیلی تیز هستند ولی در سربالایی نسبت به مثلا 405 که خودم داشتم قدرت کمتری دارن ودریک مسیر مشابه که 405 بادنده 2 درسربالایی راحت میره بالا تندر 90 باید با دنده 1 بره بالا که بنظر من یک ایراد برای یک ماشینی هست که توی بازار 43 میلیون فروخته میشه

  • reza reza (6 شهریور 1396 ساعت 15:00)

    الان مردم دیگه آگاه شدن و کیفیت رو به زیبایی ترجیح میدن.فنی ال90 واقعا از دنا سرتره.اونایی که دارن میدونن من چی میگم.....

  • محمد محمد (6 شهریور 1396 ساعت 14:37)

    تندر آدمو یاد خدابیامرز پیکان میندازه ک ماشین خوب و مقاومی بود اما امکانات نداشت

  • رضا رضا (6 شهریور 1396 ساعت 13:20)

    جفتسون بدرد نمی خورد