1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تست و بررسی
  4. سانگ یانگ کوراندو و جراحی پلاستیک

سانگ یانگ کوراندو و جراحی پلاستیک

12 آذر 1393
  • 4

فیس لیفت جدیدی برای شاسی‌بلند سانگ یانگ کوراندو معرفی گردیده است. اکنون دو مدل تجاری از کوراندو با نامهای CS و CSX در دسترس می‌باشند.

مدل CS به‌صورت تک دیفرانسیل است و مدل CSX دو دیفرانسیل می‌باشد. فضای بار این خودرو 433 کیلوگرم می‌باشد در حالی که با خواباندن صندلی‌ها تا 1312 لیتر، فضای حمل بار خواهد داشت. و تا 2 تن بار را می‌تواند به صورت تریلر بکشد.

هر دو مدل کوراندو از یک فضای بار مسطح در عقب سود می‌برند. بدین ترتیب به عنوان یک خودروی تجاری کوچک برای مهندسین خدماتی یک گزینه مطلوب خواهد بود.

طراحی کوراندو به طور محسوسی بهتر شده است. قسمت جلوی خودرو دوباره طراحی شده و چراغ‌ها و جلوپنجره نیز مطابق مد روز می‌باشند. چرخ‌های 16 و 17 اینچی برای این خودرو قابل انتخاب‌اند. رنگ‌های جدیدی نیز برای بدنه به لیست رنگ‌های قابل انتخاب افزوده شده‌اند.

امکاناتی نظیر پنجره‌های برقی، شیشه‌های رنگی، پوشش چرم فرمان و دسته دنده، کروز کنترل، سیستم صوتی CD با MP3 پلیر همراه با رادیوی RDS و اتصال بلوتوث و آیپاد با شش بلندگو به نظر حداقل امکانات یک خودرو می‌آیند که در کوراندو نیز یافت می‌شوند.

یک موتور توربو دیزل 2 لیتری چهار سیلندر با توان 147 اسب بخار در دور موتور 4000 و گشتاور 360 نیوتن متر در دور موتور 2000 تا 3000 دور بر دقیقه، در قلب این خودرو انجام وظیفه می‌کند. برای انتقال نیرو هم از گیربکس شش سرعته دستی یا اتوماتیک می‌توانید انتخاب نمایید. سیستم ESP نیز برای مدل دو دیفرانسیل به صورت استاندارد نصب می‌شود که در مسیرهای گل و لای و برفی کاربرد دارد.

قیمت کوراندو در بازار انگلستان از 13 هزار پوند شروع می‌شود و مدل دو دیفرانسیل CSX نیز 14295 پوند قیمت‌گذاری شده است. مهم‌ترین رقیب کوراندو در اروپا رنو داستر است. اما با ورود طیف جدیدی از مینی کراس اورها، رقابت برای این خودرو دشوار خواهد شد.

 سانگ یانگ کوراندو

 سانگ یانگ کوراندو

 سانگ یانگ کوراندو

 سانگ یانگ کوراندو

 سانگ یانگ کوراندو

 سانگ یانگ کوراندو

 سانگ یانگ کوراندو

 سانگ یانگ کوراندو-نمای داخل

 سانگ یانگ کوراندو-نمای داخل

 نمای داخل-سانگ یانگ کوراندو

 نمای داخل-سانگ یانگ کوراندو



نظرات

  • دیستور دیستور (14 آذر 1393 ساعت 21:45)

    سانگ یانگ تو طراحی جولو پیشرفت خوبی داشته ولی تو طراحی های عقب کماکان مشکل داره

  • دومینیک تورتو دومینیک تورتو (12 آذر 1393 ساعت 17:23)

    عاشقش شدم.این ماشین به قیمت جیلی ایکس هفت است اما:
    قابلیت تعویض دنده از روی فرمان به وسیله دکمه-کنترل لغزش-سیستم جلوگیری از چپ کردن-تهویه اتومات-صندلی چرم-کرم کن هر چهار صندلی-سرد کن صندلی های جلو- دی لایت (چراغ روز)-موتور دولیتری با مصر بسیار کم-150 اسب قدرت-اتو هلد(کنترل حرکت در سربالایی)- کنترل باد چرخ ها در قسمت کیلومتر شمار-کی لس-و...و.....و.....داره.
    حالا من جیلی بخرم یا این همه چی تموم ارزون قیمتو.؟؟؟

  • سایوکان سایوکان (12 آذر 1393 ساعت 12:59)

    من نیو اکتیون رو ترجیح میدم .جسور تر نسبت به این با اینکه بازم موتور 150اسبیش بنظرم کمه قدرتش.

  • محمدماجد محمدماجد (12 آذر 1393 ساعت 09:09)

    از شانس ما ایناهم گرونن