درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
من نفهمیدم چرا طراحان شرکت های خودروی ایران اینقدر بی سلیقه اند آقا جان یه نگاهی به محصولات کیا بندازین ببینی چقدر زیبا هستند. همین ساینا یا تیبا را حداقل زیبا درست کنید رو طراحیشون فکر کنید واقعا زشتن. البته با سیستم ****** که تو ایران هست آدم های نخبه نمی تونن استخدام شن یا باید برن خارج از کشور یا هم همین جا بموننو نقاشی کنن. به نظر می رسد شرکت های قطعه سازی ما در واقع قطعه ای تولید نمی کنند بلکه مثلا همان گلگیر و یا کاپوت 405 و امثال این را یه کم برش می دن تا یه چیزی از توش در بیاد. حتی اگر اینجورم باشه بازم باز هم می تونن یه گلگیر زیبا و دایره ای شکل طراحی کنند. جالبه که بعدشم می گن هنر نزد ایرانیان است و بس!!!!؟؟؟؟
بروبابادلتان خوشه اینامردمو وبازارو مثل عراق سوریه افغانستان میبینن شعورشان همینقدرهست
اخه واقعا اون طراحی که اینو طراحی کرده چی فک کرده یا اصلا فکر کرده خودشونو مسخره کردن من که ترجیح میدم همون پژو ی سی سال پیشو سوار شم
!! ای کاش روزی بیاد که گمرک ماشینهای وارداتی برداشته شود آمین !!
قیمت این خودروها نباید از 15میلیون تومن تجاوز کنه،ساینا 14تومن،تیبا 12 تومن، پراید 10تومن، پژو405 و سمندو رانا وپژو206 18تومن بیشتر نباید باشه،حتی برخی هاشون این قیمت هم واسشون زیاده نمیدونم واقعا مسئولین کشور و خودروسازان قدرت مقایسه ندارن یا اینکه مردم رو خیلی ساده فرض میکنن،البته این مردم حقشونه ساینا رو بهشون بدن 28تومن وگرنه حتی **********.
ساینا ضعیف ونحیف ومردنی،فرغون،ارابه مرگ،بعدازپنجاه سال مایه تاسف وآبرو ریزی،نتیجه *****،سومدیریت،عدم،کفایت ،و.....
بله محصول جدیدی ار اشغالینا ...فقط با یه کمی زرق برق بیشتر
من فکرمیکنم بایدحداقل ده میلیون تومن هم همراه ماشین به مردم بدن تا مردم انگیزه پیداکنن که این ماشین را برای استفاده گهگاه بردارن اونم در شهر برای خرید سبزی
آخه کی میاد 30 میلیون پول بی زبونو بده به این اسباب بازی اونم با این شرایط جاده ای و کوهستانی که ما داریم 405slx گزینه بهتری نسبت به این اسباب بازیه مگر اینکه به عنوان یه خودروی داخل شهری قیمت 15 میلیونی داشته باشه
خودرو ها با این کیفیت مناسب کشورهای *********** است وقیمتهایشان مناسب کشورهای اروپایی اصلا کیفیت با قیمت تناسب نداره و هیچ کدوم زیبنده ایرانیان نیست ایرانی باید خودرویی با کیفیت تویوتا سوار بشه وبا قیمت اصلی نه با قیمیت کذایی
خیلی مهربانانه نوشتید !!!! ساینا هزاربار زشتر از تیباست اگه کسی هردو ماشین رو برای اولین بار کنار هم ببینه فکرمیکنه تیبا فیس لیفت جدیدی از سایناست
جای این کار ها، روی اون طرح های شاخص جوان های ایرانی سرمایه گزاری کنید که همیشه در بین طرح های صنعتی رتبه های اول رو دارند. چرا از طرح های افرادی مثل سعید فرگاه استفاده نمی کنید؟
آقا پدر من همیشه میگفت (آدمی که کباب بره نخورده به گوشت بز به به میگه)کشورای اروپا وامریکا وژاپن جای خودش .ببینین همین ترکیه وکشورای شمال دریای خزر امارات متحده وحتی عراق چه ماشینایی سوار میشن .اونوقت ما باید برای این اسباب بازیا این همه پول بدیم وبه شیشه بالابربرقی بگیم آپشن.کاری هم کردن جرات نکنیم طرف ماشین خارجی مثلا 10تا 15 سال کار کرد بریم.*****که میگن همینان
از قیمت مهمتر شرایط خرید است اگر خودرو را قسطی و با سود کم بدهند دیگر قیمتش خیلی مهم نیست. راه نجات صنعت خودرو کشور اجازه به خودرو سازان بزرگ است تا بیایند داخل و خودرو بسازند و بفروشند با نام و برند خودشان مثل تولیدات جهانی آنها
پنجاه میلیون پول *** در بانکه خواستم ماشین بخرم...گفتم چرا بدم *** خور سایپا و ایران خودرو ..گذاشتم بانک نزدیک یه تومن میاد ماهعی روش...بیمه هم نمیدم جریمه هم نمیشم آشغالم سوار نمیشم اب روم نمیره.هزینه تعمیر نگهداری ندارم..حمل و نقل عمومی رو خدا بده برکت..کمک به آلودگی هوا میشه دوستم میگه بیا خونمون مامورا هم راحت میشن استرسم ندارم ..شما هم***** این رو درج کنی
ماشینهای ایرانی همش لگنند مخصوصا رانا
سلام من دو سال تیبا داشتم پدرم را درآورداز بس مشکل سنسور داشت و فقط در تعمیرگاه شماره 1 تعمیر می شد حداقل در دو سال بیش از 30 بار مراجعه برای تعمیرات اساسی کردم . سایپا تکذیب کند مدارک پذیرش و اشکالات را رسانه می کنم آخرش هم از خیرش گذشتم و با 5 میلیون ضرر فروختم . ساینا هم همان تیبا است فقط جلوپنجره و سپرها را تغییر شکلی داده اند آخر این هم شد نوآوری و ماشین جدید! ساینا تیبای خوش خط و خالی است که به نظرم در حد پراید هم نیست فقط قیافه داده اند ضمناً شائبه تبلیغ برای سایپا هم می باشد این خبر
قیمتهای اعلامی دوستان در نظرات برای خودروهای داخلی واقعی است ولی ارزش پول ملی و برابری آن با ارز خارجی غیر واقعی و هدفمند است،
انتظار ورود خودروی ارزان خارجی بی فایده است چونکه همین الان مردم به ناچار اونا رو دارن با قیمت بالای ۱۰۰ میلیون تومن میخرند، یه نمونه ساده همین اکسنت و النترا و رنو کپچر و خیل عظیم خودروهای وارداتی است که .،.؟
هموطن عزیز شایسته است بدونه سوگیری قضاوت کنیم و تولید کنندگان گرامی اگر مسائل را شفاف نمایید استفاده کنندگان
با رغبت بیشتری از محصولات داخلی استفاده خواهند کرد با امید روزی کهدر جامه قضاوتها بدونه سوگیری و مسائل از شفافیت کافی برخوردار باشد
بدونه؟
قیمت اصلی ماشینهای ایرانی بایستی این قیمتها باشد :1-پراید 5میلیون 2- تیبا وساینا 7 میلیون 3- پژو 405 8میلیون 4- پژو 206 و 207 10 میلیون ............غیر این قیمتها الکی می باشد .
یادت رفت بگی دلار هم باید بشه 1000تومن !!!
بهتره بیدار بشی!
سلام ٤حلقه لاستیک ١ میلیون باطری ٢٥٠هزارچطوری پراید ٥میلیون میشه