درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
سلام من پرایدم 1700 تا کارکرده دو ماه میشه تحویل گرفتم یکم لرزش داره و اینکه در قالپاق روغن را بر میدارم یکم بخار داره ، دوستان یه راهنمایی کنین طبیعیه آیا؟
پراید ۱۳۱ صفر به علت صدای لرزش در ستونها و کار نکردن فندکی به نمایندگی برده شده.
دوست عزیز اول تشکر میکنم برای این متنی که وقت گذاشتید و نوشتید . دوم سرسیلندر تغیر نکرده فقط کورس پیستون کمتر شده . حجم موتور از 1323 به 1223 تغییر کرده.میدونم این متن قدیمیه ولی امیدوارم به درد یک نفر بخوره این متن
زه هاشم برداشتن (:
نقد عالی بود.
حالبه ضبط هم نداره !
از اقوام پراید صفر خریدن ، ضبط نداره روش!
حجم موتور تیبا و ساینا به 1.5 لیتر افزایش یافته اما حجم موتور پراید همین رقم 1323 سی سی هست که در اینجا و سایت اصلی سایپا به ادرس http://www.saipacorp.com/fa/allproducts/Saipa/saipa131 ذکر شده.
عیب بزرگ طراحی پراید های جدید داشبورد اوناست. به قدری ساده و سفتو سخته که آدمو یاد تشت حموم میندازه
ههههههههه خخخخخخخخخخخخخخخخخ
ماشین دهه نودی از این خیلی بهتره
اگه یکم روش کار بشه و دقت بیشتری رو انجام بدن خودرو فوق العاده ای میشه !! شاید
حجم موتور 1323 سی سی ذکر شده که فکر میکنم اشتباه باشه حجم موتور حدود 1500 سی سی افزایش پیدا کرده.
دوستانی که منفی دادند کافیه یه سرچ کوچیک بکنن تا ببین.
فکر کنم از وقتی پرایدو خریدی حال کردی همه جا همه تعریف میکنی این ۱۵۰۰ سی سیه آدمای مثل تو زیاد دیدم منم اولین ماشینم پراید بود ولی میدونستم با توجه به بودجم آشغال خریدم
داداش سرچو ول کن به عقلت رجوع کن
ستون جلو هم مانند ستون وسط وعقب تقویت شده و اگر امکانش باشه عکس ستون برش خوردشو براتون آپلود می کنم. ستون جلو با دولایه ورق فک میکنم 1/5 و وسط با سه لایه تقویت شده. ولی در مجموع ظاهر این خودرو مال دهه 80 میلادیه خودورهای ژاپنیه
داداش خودروهای کره ای