درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
دوستان عزیز جاتون خالی این الان ۵۶۰ تومن شده و ناقابل یه راهنما روگلگیر و صندلی برقی و رینگ و ترمز عقب دیسکی رو برداشتن جاش بدنه حلبی گذاشتن الان موندم تحریر گر سایت اونو ببینه چی میگه.....!
خسته نباشید
داداش این طرح کلیدایه فرمون ک گذاشتی برایه همه نمونه هاشه یا فقط برایه یه کلاس خاصه؟
بعد اون شما بین رانا و پارس ال ایکس کدومو بیشتر پمیپسندین؟از همه لحاظ
قطعا پارس tu5 بهتره از هر نظر
از نظر سیستم برق کشی - طراحی - آپشن- زیبایی - بازار خرید و فروش بهتری هم داره
طراحیش مربوط میشه به پژو 406 که 25سال پیش در فرانسه تولید شد405 خودرویی بدون آپشن بود اما 406 با 3ایربگ و تجهیزات اضافی تولید شد و چندسال بعد به ایران خودرو رسید فقط نمای چراغهای عقب رو تغیر دادن به نظرم تا سال90 ماشین خوبی بود الان نه کیفیت اون موقعش رو داره نه بصرفه است بشخصه الان ماشین چینی رو ترجیح میدم چون حداقل یک نظارت و استاندارد جهانی رو دارن
صندلی های این خودرو به شدت کیفیت پایینی داره و از لحاظ سایر هم مخصوصا صندلی های جلو کوچکتر از مدل های پایینتر و اولیه پژو پارسه.
سیستم صوتیش هم خیلی ابتدایی و ضعیفه و با این قیمت خودرو خیانتی که به مردم از فروش این خودرو دارند کاملا واضحه
سلام خوبین اقا من یه پارس LX tu5 کلاس ١٣صفرسفید واسم از شهرستان اوردن هنوز هم پلاک نشده یه مشکلی داره اول که نمیشه در ماشین رو قفل کرد یعنی بعد از زدن دکمه قفل چ روی کلید چه از داخل ماشین در ماشین باز و بسته میشه و به هیچ وجه هم آینه هاش بسته نمیشه هنگام قفل کردن درها و خود ماشین خود به خود بوق میزنه هنگام باز کردن در یا هنگام روشن کردن ماشین بعضی وقاتا میخوره بعضی وقتا نمیخورها کسی میدونه مشکل از چیه سر باتری هم در اوردم جا زدم تغیری نکرده لطفا و خواهشا کمک کنین چون نمیدونم باید ماشین رو بخرم یا نه و اینکه با حل کردن مشکلاتش در اینده برمیگرده یا نه لطفا جواب بدین؟؟
سلام دوست گرامی
یه نگاه به کلید لادری بنداز ، احتمالا کلید لادری درست عمل نمیکنه
داداش طرخ فرمونش و کلیدایه فرمون همین چیزیه ک داداشمون تو سایت گذاشته؟
چرا پژو پارسهای ELX مدیران تواید نمیشه ؟!؟! (ترمزهای دیسکی ABS-EBD با موتور LP4 فرانسوی که استاندارد مدلهای 406 و 307 هستند . صندلیهای برقی فول ریکارویی یا همان خلبانی معروف با شیشه های UV سولار آلمانی . رینگهای زیبای خرچنگی یا خورشیدی اسپیدلاین فرانسوی . سنسور های کمک پارک سپرعقب و جلو . کامپیوترداشبورد با سیستم امنیتی دزدگیر و هشدار سخنگو . سویچ ریموت دار با ایموبلایزر . آیینه های راهنمادار جمع شونده گرم کن دار با شیشه های رفلکس مثل زانتیا و سنسور دماسنج . پاورویندوز , قفل شدن خودکار دربها هنگام حرکت و روشن شدن فلاشرها در ترمزهای شدید , بلوتوث موبایل , ایربگ راننده با کمربندهای پیش کشنده . آمپر و کیلومتر ساژم فرانسوی با کامپوتر سفری . لیور دنده کروز کنترل دار . تزیینات چوب و چرم فرمان و داشبورد و رودریها و ..............) چرا هر چی خوبه مال قدیماست ؟ ضمنا به امکانات فوق کیفیت بالای لوازم و قطعات که همه از برندهای اصل و با کیفیتی مثل کروز و ... استفاده شده و تولید و مونتاژ خط VIP رو اضافه کنید . آیا اگر چنین پارسی تولید میشد مردم خودرو چینی میخریدن یا خریدن خودرو را تحریم میکردن ؟!؟!
چند وقت پیش برای ماموریت بین شهری سوار یک خودرو پارس صفر کیلومتر مشابه همین خودرو شده بودم
در قسمت های پلاستیکی درب مونتاژ نامناسب قابل مشاهده بود و ازطرفی وجود پلیسه در لبه های قطعات پلاستیکی بسیار به چشم می خورد که نشان از تولید ضعیف قسمت های پلاستیکی داخلی داشت
توی مسیری هم که با خودرو می رفتیم سیستم صوتی کامل قطع می شد خودبه خود بعد از مدتی برقش وصل می شد و کار می کرد
ممنون از بررسیتون اما ما مجبوریم ( یعنی اینا مجبورمون کردن) که یا همین ماشینا رو سوار شیم یا اگه بخایم ماشین خارجی سوار شیم باشد با احتساب پول گمرک و ... باید چند برابر قیمتش پول بدیم.
به طور مثال اگر وضعیت کشور مثل چند سال پیش عادی بود و هر دلار 1000 تومان می بود و از هزینه ی گمرک و پلاک و حق آقاین خبری نبود، یک تویوتا کمری 2015 در مدل های مختلفش بین 23 تا 33 هزار دلاره (toyota.com/camry) یعنی باید بین 23 تا 33 میلیون تومان باشه در حالی که الان تو بازار حدود 200 میلیون تومان قیمت داره. خودتان قضاوت کنید.
صحبت شما درسته دوست عزیز، اما بحث پایین اومدن کیفیت خودرویی است که کارخانه سازنده بعد از حدود 15 تولید نه تنها کیفیت و آپشن به اون افزوده بلکه کم هم کرده! یکی از راه کارها خرید مدل های قدیمی تر این خودروها هست که واقعا به مراتب کیفیت فنی بالاتری از مدل های سال های اخیر دارند! با این کار هم به هدف خود می رسید و هم تلنگری به کارخانه ها جهت احترام بیشتر به مشتری میزنید!
توی ایران همینجوره، وقتی که تیراژ میره بالا، کیفیت مونتاژ میاد پایین !
لطفا از سمند هم تست هایی بگذارید تا یکی از شاهکار های دوباره ایران خودرو رو ببینیم !!!!!!!!!!!!!!
بسیار مفید بود
خیلی جالب فاجعه رو نشون دادید! این تست هارو چند وقت یه بار بزارید تا اونایی که نژادپرستانه راجع به خودروهای چینی نظر میدهند کمی هم واقع بینانه به خودروهای زیر پایه خودشون نگاه کنند!
واقعا گل گفتی........
نکته خیلی جالب واسه من اینه که تو همه ی پژو پارس ها همین مشکل ها وجود داره ماشین ما اکثر این، مشکلات رو داشت البته از شرش خلاص شدیم