1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تست و بررسی
  4. کوپه فوق لوکس رولزرویس ریث با چاشنی نویتک

کوپه فوق لوکس رولزرویس ریث با چاشنی نویتک

15 آذر 1393
  • 2

نویتک، برنامه خود را برای ارتقای رولزرویس ریث اعلام کرده است. این پروژه باعث رسیدن قدرت پیشرانه این خودرو به 707 اسب بخار خواهد شد.

بعد از ارتقای مدل شبح یا گوست، این بار نویتک به سراغ برادر کوچک‌تر و کوپه آن آمده است. در گام نخست یک کیت آئرودینامیکی برای این خودرو توسعه یافته است. سپر جدید جلو با تمرکز بر چهره متمایز خودرو و کاهش نیروی منفی بر محور جلو با ایجاد داون فورس مناسب با پانل‌های راکر جدید و خروجی‌های هوا از پشت گلگیرهای جلو و همچنین یک اسپویلر ظریف در پشت که با الیاف کربن رنگی پوشیده شده است، اجزای اصلی این کیت را تشکیل می‌دهند.

مجموعه ای از چرخهای آلیاژی 22 اینچی نقره ای یا مشکی مات یا تیتانیومی با تایرهای پیرلی سایز 265/35 در جلو و 295/30 در عقب پوشانیده شده‌اند.

سیستم تعلیق بادی رولز رویس ریث با ماژول کنترل کننده. یژه ای همراه شده که در سرعت‌های بالای 140 کیلومتر بر ساعت، ارتفاع خودرو را تا 40 میلی‌متر کاهش می‌دهد. در سرعت‌های پایین هم ارتفاع بدنه به حالت نرمال و طبیعی خود برمی‌گردد.

سیستم ترمز نیز از دیدرس یک تیونر توانا دور نمی‌ماند و در اینجا هم نویتک از دیسک‌های کربن سرامیکی با عملکرد بالا استفاده نموده است.

بهتر است به سراغ پیشرانه هم برویم. جایی که با تقویت و بهینه‌سازی سیستم نرم‌افزاری و پردازنده کنترل موتور 12 سیلندر این خودرو، تنظیمات تزریق سوخت، فشار سیستم توربوی دوقلو و احتراق موتور بهینه شده‌اند. بدین ترتیب این موتور با پیشرفتی 84 اسبی و 186 نیوتن متری، اکنون 707 اسب بخار نیرو و 986 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

شتاب صفر تا صد این کوپه عظیم و لوکس پس از تقویت توسط نویتک به 4.2 ثانیه رسیده است. با این وجود، همچنان بیشینه سرعتان به 250 کیلومتر بر ساعت به صورت الکترونیکی محدود گردیده است.

 رولز رویس ریث

 رولز رویس ریث

 رولز رویس ریث

 رولز رویس ریث

 رولز رویس ریث

 رولز رویس ریث

 رولز رویس ریث

 رولز رویس ریث-

 رولز رویس ریث-

  رولز رویس ریث

 رولز رویس ریث-

 رولز رویس ریث-

 - رولز رویس ریث



نظرات

  • مهران امانت مهران امانت (19 بهمن 1393 ساعت 22:18)

    واقعاً چشم نوازه، فوق العاده زیبا و سنگین و اصیل و ساده طراحی شده !

  • مهدی صا مهدی صا (15 آذر 1393 ساعت 10:42)

    ادمین با روح و روان ما بازی نکن !