1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تست و بررسی
  4. امتیاز کامل ایمنی توسان 2016

امتیاز کامل ایمنی توسان 2016

10 تیر 1395
  • 1

هیوندای توسان توانست به عنوان تنها کراس اوور کوچک در کلاس خود، امتیاز کامل ایمنی یا Top Safety Pick Plus در تست تصادف IIHS را مخصوصاً در تست همپوشانی کوچک کسب کند.

هیوندای توسان جدید مدل 2016 از طراحی جدید سود می‌برد. در این نسل، میزان نفوذ حداکثر به میزان 15 سانتی متر در بخش پدال ترمز و 4 تا 5 سانتی متر در ستون بالایی و پانل ابزار و 7 سانتی متر در سایر نقاط دیده می‌شود. بدین ترتیب در تست تصادف، این خودرو برای راننده و سرنشین جلو توانسته رده ایمنی خوب را کسب کند.

ایمنی کامل توسان جدید

تست همپوشانی که در آن 25 درصد از سمت راننده مورد برخورد واقع می‌شود، یکی از سخت‌ترین آزمون‌های ایمنی به شمار می‌آید. افزودن مقاومت سقف، ستون‌ها و کف، پشت سری صندلی‌ها و فریم صندلی‌ها و استفاده از سیستم پیشگیری از تصادف از جلو همراه با ترمز خودکار باعث بهبود امتیازات این خودرو شده‌اند.

ایمنی کامل توسان جدید

ایمنی کامل توسان جدید


منبع:پدال



نظرات

  • بابک بابک (10 تیر 1395 ساعت 10:03)

    متن دوم رو اشتباه نوشتید ... اصلاًربطی به این تست تصادف نداره.
    به عقیده‌ی ما، با در نظر گرفتن این که فقط چراغ‌های جلوی ویرون اصلی به تنهایی ۱۰۰ هزار دلار قیمت دارد، این نسخه می‌تواند گزینه‌ی پیشنهادی خوبی باشد. با وجود کاربرد اجزای نه چندان باکیفیت که عموما از خودروهای دیگر به عاریت گرفته شده‌اند، صرفاً افرادی که می‌خواهند میلیاردر به نظر برسند، می‌توانند از نمونه‌ی تقلبی ویرون استفاده کنند. البته باید در نظر داشته باشند که با همین میزان از پول می‌توانند خودروهایی اعم از دوج وایپر، شورولت کوروت، بی‌ام‌و سری ۶، مرسدس بنز SL یا پورشه ۹۱۱ خریداری کنند.