1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تست و بررسی
  4. پکیج منصوری برای مرسدس جی کلاس

پکیج منصوری برای مرسدس جی کلاس

8 دی 1395
  • 1

منصوری تاکنون توجه ویژه خود را به جی کلاس گران قیمت مرسدس به وضوح اثبات نموده است. با این وجود هنوز هم می‌توان محصولات و برنامه‌های جدید این شرکت را برای یکی از کلاسیک‌ترین و ماندگارترین خودروهای لوکس و شاسی بلند جهان شاهد بود.

پکیج منصوری برای مرسدس جی کلاس

هرچند جی کلاس در هنگام حرکت در جاده چندان توجهی را بر نمی‌انگیزد اما تیونری چون منصوری باعث برگشتن نگاه‌ها به سمت این خودرو خواهد شد. جذابیت بصری جی کلاس به واسطه یک کیت بدنه عریض و رنگ‌آمیزی خاص دوچندان شده است.

پکیج منصوری برای مرسدس جی کلاس

کیت بدنه منصوری شامل سپر و ضربه‌گیرها، پوسته درب کاپوت، سقف، هواکش‌های روی سپر و کاپوت و رکاب‌های جانبی، اسپویلر سقفی عقب، روکش درب‌ها، جلوپنجره، آینه‌های جانبی و گلگیرها و سایر تزئینات ریز و درشت می‌شود که همگی از فیبر کربن ساخته شده‌اند.

خریداران این خودرو همچنین می‌توانند سفارش رینگ‌های بسیار بزرگ 21 تا 23 اینچی آلیاژی به رنگ مشکی را نیز بدهند. علاوه بر این درون کابین هم ارتقا و تغییراتی شامل روکش‌های جدید و تزئینات فیبر کربنی به چشم می‌خورد.

در مورد پیشرانه هم این بار منصوری نسخه AMG G63 را انتخاب کرده و نیروی خروجی موتور آن را از 544 اسب بخار به رقم حیرت‌انگیز 840 اسب بخار رسانیده است. این ارتقا با کمک پیستون‌های جدید، تغییر شاتون ها، بلبرینگ‌ها، میل‌لنگ، سرسیلندر، و سایر اجزای مکانیکی و الکترونیکی حاصل شده است.

مرسدس جی کلاس همچنان یکی از محبوب‌ترین خودروهای مورد توجه ثروتمندان جهان است و بیشتر آن‌ها همچنان به ارتقای این خودرو و بهبود عملکرد و ظاهر آن علاقه‌مندند و بنابراین این نسخه منصوری هم همچنان می‌تواند امید به موفقیت و استقبال بالا داشته باشد.

پکیج منصوری برای مرسدس جی کلاس

پکیج منصوری برای مرسدس جی کلاس

منبع:carscoops



نظرات

  • M.B M.B (11 دی 1395 ساعت 07:39)

    ایرانی میتواند ، پیروز باشی منصوری