1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تست و بررسی
  4. بهترین خودروهای خانوادگی با سواری هیجان‌انگیز

بهترین خودروهای خانوادگی با سواری هیجان‌انگیز

18 مهر 1395
  • 1

درباره‌ی اینکه چه عاملی باعث عالی بودن یک خودروی خانوادگی می‌شود نظرات مختلفی وجود دارد اما این موضوع می‌تواند به اندازه‌ی خودروی انتخابی و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید بستگی داشته باشد.

یکی از همکاران ما خاطرات زیادی درباره‌ی خودروی هیلمن خانوادگی خود دارد. این موضوع نه‌تنها ثابت می‌کند که پیشرانه‌ای با تعلقاتی به موتور اسپورت می‌تواند یک خودروهای خانوادگی عالی را بسازد بلکه سن بالای همکارمان را نیز نشان می‌دهد!

یکی از خودروهای ایده آل همکاران ما پورشه 991 GT3 RS است! پس از آن نیز رنجروور برای خانواده انتخابی عالی به شمار می‌رود.

خب جدای از گزینه‌های عجیب‌وغریب اشاره شده در بالا، ما خودروهایی با کاربرد نسبتاً خوب را انتخاب کرده‌ایم که حداقل توانایی حمل 4 نفر را دارند. مهم نیست که چقدر بار و وسایل را می‌توانید با این خودروها حمل کنید. مهم‌ترین فاکتور برای ما چگونگی هیجانی است که با راندن آن‌ها ایجاد می‌شود.

ب ام و M5

اگرچه که نسل فعلی M5 همانند نسخه‌ی 10 سیلندر قبلی قلب ما را تسخیر نکرده اما شکی وجود ندارد که این نسخه‌ی توربو احساس‌برانگیز عمل می‌کند.

آخرین باری که ما این خودرو را در برابر رقبا قرار دادیم، حتی مسیر مرطوب نیز نتوانست مانع از عملکرد خوب ب ام و M5 30 Jahre Edition شود. در برابر رقبایی چون پورشه پانامرا GTS، آئودی RS7، جگوار XFR-S و واکسهال VXR-8 این مدل به خوبی عمل کرده و فاصله‌ی کمی با پیروزی نهایی داشته است.

 بهترین خودروهای خانوادگی که سواری هیجان‌انگیزی دارند

فراری GTC4Lusso

این خودرو را باید نسخه‌ی بهبود یافته FF دانست که اساساً نسخه‌ای دوباره توسعه یافته از مدل ذکر شده بوده و توانایی‌های آن را به عنوان یک گرند تورر به حد اعلا رسانده است.

توانایی استفاده از خودرو در همه‌ی زمان‌ها یک فراری ایده آل را ساخته است. در واقع فضایی خوب در بخش عقبی وجود دارد و سقف پانورامیک سفارشی نیز می‌تواند دیدی خیال‌انگیز را به طرف قله‌ی کوه‌ها ایجاد کند.

 بهترین خودروهای خانوادگی که سواری هیجان‌انگیزی دارند

رنو اسپورت مگان 275 Cup-S

شاید این خودرو کاربردی در حد نسخه‌ی 5 درب خودروهایی چون گلف GTI، سیویک تایپ R و سئات لئون کوپرا نداشته باشد اما تقریباً هر زمانی که ما این خودرو را با رقبای کلیدی شاخ‌به‌شاخ کرده‌ایم، مگان توانسته پشتشان را به زمین بزند. در جاده و پیست مگان هنوز هم گیرا بوده و بیشتر از اکثر خودروهای دیفرانسیل جلوی بازار راننده را درگیر فرایند رانندگی می‌کند.

اما درباره‌ی کاربردی بودن چه؟ خب مگان 5 صندلی دارد اما بدون درب‌های عقب دسترسی به آن‌ها سخت جلوه می‌کند.

 بهترین خودروهای خانوادگی که سواری هیجان‌انگیزی دارند

فورد فوکوس RS

آیا خیلی سفت و پر سروصدا بودن برای یک خودروی خانوادگی خوب است؟ خب مهم نیست. RS جدید هنوز هم یک فورد فوکوس است. این خودرو دارای محفظه بار مناسب، درب‌های عقب و کابین جادار است. البته سواری هیجانی و سرگرم‌کننده‌تری داشته و ترکیب شاسی آن بهتر از اکثر رقباست.

اگر دلایل متقاعدکننده‌ی بیشتری برای انتخاب فوکوس RS به عنوان خودروی خانوادگی می‌خواهید شما می‌توانید محافظ‌های تاشدنی را برای هر 4 درب سفارش دهید تا از رنگ خودرو در برابر برخوردها و تماس درب‌ها با سطوح در هنگام باز کردنشان محافظت نمایید.

 بهترین خودروهای خانوادگی که سواری هیجان‌انگیزی دارند

پورشه 911

این خودرو 4 صندلی دارد، چه چیزی می‌خواهید؟ حتی محفظه‌ی بار بخش جلوی خودرو بسیار جادار و عالی است.

با اینکه تمامی کرراها هم‌اکنون توربو شده‌اند،GTS کوپه با گیربکسی دستی انتخابی جذاب است. هرچند اگر خواهان کارایی بیشتری برای ترساندن سرنشینان هستید پس باید 911 توربو S را سفارش دهید.

 بهترین خودروهای خانوادگی که سواری هیجان‌انگیزی دارند

مرسدس بنز E63 AMG S Estate

وقتی که این خودرو را به تازگی در برابر جگوار XFR-S و آئودی RS6 قرار دادیم، مرسدس در جایگاه اول قرار گرفت؛ و اگر شما خودرویی استیت را با پیشرانه‌ی 8 سیلندر 5461 سی‌سی داشته باشید هیچ‌گاه کلافه نخواهید شد.

به لطف گشتاور بالایی که به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود E63 از مضحک بودن بسیار به دور است؛ اما به لطف شاسی‌ای که در این استیت می‌درخشد و پیشرانه‌ای که کنترل زیادی را فراهم می‌کند مرسدس موردبحث هیجانی و جذاب است.

 بهترین خودروهای خانوادگی که سواری هیجان‌انگیزی دارند

پورشه پانامرا

اگر فرزندانتان فراتر از آن نقطه‌ای هستند که با قرار دادنشان در صندلی‌های عقب شاهد برخی حرکات قانونی باشید، خوشبختانه پورشه گزینه‌ای به فرم پانامرا را پیش روی شما قرار می‌دهد. درحالی‌که این خودرو جادارترین سدان لوکس بازار نیست اما بدون اینکه خودرویی شاسی‌بلند مانند بخواهید کاربردی می‌باشد.

و جدیدترین نسل پانامرا واقعاً گیراست و در هر شرایطی خصوصاً در جاده‌های مارپیچ می‌درخشد. بررسی‌های ابتدایی نشان می‌دهند که این خودرو ترکیبی عالی از راحتی، اسپورت بودن و اشرافیت است

 بهترین خودروهای خانوادگی که سواری هیجان‌انگیزی دارند

منبع:
www.evo.co.uk



نظرات

  • کارنوتر کارنوتر (19 مهر 1395 ساعت 00:38)

    ممنون از مطالبتان، هر کدام قابلیت‌های خاص خود را دارند و انتخاب از بین آن‌ها از مشکل‌ترین کارهایی است که می‌توان به یک ماشین‌دوست سپرد.