1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تست و بررسی
  4. برای مصارف شهری کدامیک رو بخریم : ب‌ام‌و X۴ یا X۳؟!

برای مصارف شهری کدامیک رو بخریم : ب‌ام‌و X۴ یا X۳؟!

30 شهریور 1396
  • 0

ب‌ام‌و X۴ یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودروهای وارداتی بازار است که البته اخیراً پس از رفع مشکل واردات، با قیمت بالاتری به فروش می‌رسد.

 برای مصارف شهری کدامیک رو بخریم : ب‌ام‌و X۴ یا X۳؟!

ین آلمانی جوان با بهره‌گیری از پیشرانه 245 اسب بخاری، شتاب اولیه 6.4 ثانیه‌ای و تنوع خوب تجهیزات ایمنی و رفاهی مجموعه‌ای کامل و رضایت‌بخش را در اختیار مالک قرار می‌دهد که در صورت خرید نمونه‌های شرکتی، ضمانت و خدمات پس از فروش نمایندگی نیز بدان اضافه خواهد شد؛ هرچند این روزها یافتن قطعات X3 و X4 در بازار آزاد هم کار چندان مشکلی نیست (البته تأیید اصالت و کیفیت آن‌ها نیاز به تجربه و اطلاعات کافی دارد). X4 همچنین در مقایسه با رقیبی مثل لکسس NX، اندکی اسپرت‌تر می‌نماید و این مورد در سبک رانندگی، عملکرد سامانه تعلیق و پایداری و فرمان پذیری آن نیز کاملاً مشهود است. به‌عنوان مثال، نمونه‌های مجهز به رینگ 20 اینچی اسپرت M سواری سفت‌تری دارند.

 برای مصارف شهری کدامیک رو بخریم : ب‌ام‌و X۴ یا X۳؟!

در مورد X3 هم ردیف عقب از نظر فضای سر و پا جادارتر بوده و فضای صندوق عقب کاربردی‌تر می‌نماید، اما وضعیتش در بازار به خوبی برادر کوپه نیست. پیرامون تفاوت قیمت‌ها هم باید گفت تا چندی پیش این قضیه به اختلاف بین مدل‌های پلاک شده و بدون پلاک بازمی‌گشت اما جدای از این‌ها، سه مورد شرکتی بودن یا نبودن خودرو، سطح تجهیزات و امکانات و بهای تمام شده برای هر واردکننده علل اصلی اختلاف قیمت‌های موجود در بازار را تشکیل می‌دهند.



نظرات