درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
ولا ۳۵تومان براش زیاده
عجب برای فرغون سازا سنگ تمام میذارید. مدیرسایت عزیز.
بیچاره ملتی که حق انتخاب نداره باید خودروی ۲۰ میلیونی رو بالای ۵۰ میلیون بخرن. تاکی میخان این بچه لوس رو لوسترکنن .دیگه این شرکتها خودروساز نمیشن. داستان ادامه دارد ومردم مجبور به خرید آشغالای ایران خودرو وسایپا.
ببینید کشورهای همسایه مون چه خودروهایی سوارن ما چه فرغونهایی.
هر موقع پلتفرمش کامل عوض شد اونوقت ادعای خودروی جدید کنند علی الخصوص با اون ستونای مسخرش که صد ساله همه دارن داد و هوار میکنن جلوی دید رانندست
سوما" ؟
ببم جان، این دوره زمونه ماشین های اسپورت تعاریف دیگری دارند: اولا دنده اتوماتش کو؟ دوماً حداقل 160 اسب بخارش کو؟ سوماً شش دنده نیست و پنج دندست، 6 دندش کو؟
داداش دنده عقبو یادت ذفته؟؟؟
همین جوری یه چیزایی برا خودت نوشتیاااااااااااااا؟!
اولا با به توربو، نمی شه یه ماشین «کاملا» جدید، که اگه میشد، باید سورن توربو هم دیگه سمند نمیشد.
دوما، خود ایرانخودرو تو مشخصات دنا+ توربو، زده گیربکس 5 سرعته نه 6 سرعته
سوما، توربوی این ماشین از 2200 شروع میشه، نه 200!
چهارما، حداکثر سرعت رو ایرانخودرو زده 205، تو میگی 220