درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
من دارمش اول 96 خریدمش خسته کنندست سوارای باهاش
سلام، ساینا ماشین نرم و کم خرج و کم مصرف هست که قیافه خوبی داره، من تجربه داشتن اکثر ماشین های ایرانی رو داشتم، ساینا در حد خودش خوبه و نسبت به خودروهای گرانتر مثل سمند و پژو ها امکانات تهویه مطبوع اتوماتیک و دماسنج داخلی و سنسور دنده عقب و چهار شیشه برقی دارد
با این قیمت میشه در دنیا ماشینی با صد برابر بهتر از این خرید.چطور شرکت سایپا این نان های ....
واقعا با این نظرت مشخصه طراح ارشد پورشه ای
بهترین ماشین هست لذت میبریم ازش
دورود بر تولید ملی درود بر سایپا خداروشکر صنعت خودروسازی روز به روز داره پیشرفت میکنه به کوری چشم دشمنان ما از تولید ملی حمایت میکنیم و محصول وطنی میخریم .
داداش من دشمنا با این چیزا کور نمیشن چون هزار برابر بهتراز این هارو دارند.
و ماهم مجبوریم این محصولات داخلی رو حمایت کنیم چون چاره دیگه ای نداریم
جنس رنگ بدنه آشغال مطلق. جنس پلاستیک در و داشبور و... آشغال تر از پلاستیک زباله. مزخرف ترین و بی فرم ترین طراحی ممکن! از پراید هم غیرقابل تحمل تره.
وقتی نمی تونید یه خودروی درست حسابی با قیمت پایین بزنید در گمرک لعنتی رو باز کنید بذارید ماشین های خوب با قیمت های زیر 20 میلیون وارد بشه بفهمید طراحی و کیفیت با قیمت پایین هم ممکنه... این قدر دزدی و رانت نکنید به فکر مردم باشید بی وجدان ها
از قیافه قورباغه ای تیبا خسته شده بودم ولی از موتور تیبا راضی بودم و بجاش ساینا خریدم، نسبت به تیبا1 که 4 نفر ظرفیت سرنشین داشت توی کارت ساینا 5 نفر، صندلیهای ردیف عقب ارگونومیک تر از تیبا هست، عرض ساینا 3 سانتی متر بیشتر از تیبا هست و لاستیک ها بزرگتر و 14 هستند که هندلینگ ساینا بهتر از تیبا شده، امکانات ساینا تهویه مطبوع اتوماتیک و دماسنج داخلی و سنسور دنده عقب و چهار شیشه ها برقی که 405 و 206 تیپ 2 این امکانات رو ندارن، شتاب صفر تا صد ساینا با شمع سوزنی و بنزین سوپر و هواکش اسپرت زدم 11 ثانیه، مصرف سوخت ترکیبی ساینا هم از 7 کمتر هست،ساینا استهلاک کمتر از پژو و 206 داره وقطعات ارزان قیمتر از پژو و 206، نسبت شتاب و سواری نرم و استهلاک کم ماشین خوبیه.
من خریدم ماشین بدی نیست تو این بازار بد باماشینهای بی کیفیت چه میشه کرد ولی خب من ازش راضی ام ماشین کم استهلاک و کم مصرفیه
مقصر اصلی مردم عزیز هستن که با خریدن این محصولات بی کیفیت باعث استمرار در تولیدش میشن
جناب نخر میتونی 140 میلیون بدی سراتو سوار بشی
بله نخرید با اتوبوس تشریف ببرید یا حداقل مگانی چیزی ماکسیمایی همه مردم که ماشااله میلیونر تشریف دارن چرا اینارو بخرن و با عث استمراررررر در تولیدش بشن....
من تیبا داشتم واقعا مزخرف بود من موندم چرا بعضیا حاضر میشن 3میلیون بیشتر بدن و این آشغال رو که با تیبا هیچ فرقی نداره رو بخرن!!
واقعا تاسف باره
ای کاش هرچه زودتر روزی برسه که بتونیم همگی ورشکستگی سایپا و ایران خودرو رو ببینیم
آمین یارب العالمین.اللهم عجل لولیک الفرج
اگر یک کودک این ماشین نقاشی می کشید طراحیش خیلی بهتر از این بود واقها لیاقت ما اینه؟
دوست عزیز وقتی نمی تونی همین ماشین 50 میلیونی رو بخری ، لازم نیست صحبت کنی که نگن لا...
ممنون از اطلاعات شما فقط نکته ایی مهم اینکه مصرف سوخت را 7 اعلام کردین که باید اعلام کنید 10 که واقعا بالا می باشه
آدم هر چی بیشتر به این ماشین نگاه میکنه، باطنش که مشخصه چیه از سوابق درخشان شرکت ولی ظاهرش واقعا حال به هم زنه. خیلی دوست دارم یه روز این طراحای سایپا رو از فاصله نزدیک ببینم و معاینه کنم
این ماشین که دیگه بررسی نداره یه شاسی و یه فرمون رو گذاشتن رو چهار تا چرخ تازه بوقم داره مردمم مجبورن بخرن.
دومین محصول (ملی) سایپا واقعا این جمله خودش همه چی رو در مورد این ماشین تعریف کرده ،، دومین محصول ملی واقعا چیزی میشه گفت جز این که ته دل هممون میدونیم چی میگیم
به نظرم اگه ازدوو یا ریوکپی برداری میکردن خیلی بهتربود
مگه کیا و هیوندای در صنعت خودروی دنیا به جایی رسیدن که ما خودروهای بروز داخلی(فقط از نظر سال تولید) رو مورد تمسخر قرار میدهیم!
پس بیایید با حمایت کاملا غیرعقلانی و غیرمنطقی از تولیدات داخلی از آنها حمایت بی دلیل انجام دهیم!