1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تست و بررسی
  4. بررسی رنج روور پلاگین هیبرید 2017+تصاویر

بررسی رنج روور پلاگین هیبرید 2017+تصاویر

14 آذر 1396
  • 0

ولین خودرو پلاگین لندروور با مدل رنج روور عرضه شده است و ما تجربه رانندگی با آن را شرح می دهیم

بررسی رنج روور پلاگین هیبرید 2017

نظر کلی

برای افرادی که در شهر تردد دارند، نسخه پلاگین هیبرید P400e این SUV یک خودرو لوکس به شمار می آید. اما مانند تمام خودروهای پلاگین دیگر، موتور بنزینی برای افزایش میزان مسافت طی شده در آن قرار گرفته است و هرچه بیشتر از آن استفاده کنید، کمتر منطقی به نظر می رسد. به روزرسانی های نسخه MY18 نشان دهنده یک مدل مطمئن، راحت و لوکس است و در مجموع باید بگوییم که رنج روور همچنان به عنوان یکی از بهترین خودروهای بازار به شما می آید.

بحث زیادی در مورد طرح های الکتریکی جگوار لندروور وجود دارد. اما اکنون موفق شده ایم که یکی از محصولات پلاگین هیبرید شرکت را به طور جزئی بررسی کنیم و برای یک شروع هیجان انگیر، نسخه الکتریکی رنج روور را در اختیار داریم.

بی شک رنج روور یکی از بهترین خودروهای موجود در بازار برای استفاده از تکنولوژی هیبرید است. عملکرد بی صدا موتور الکتریکی با آخرین به روزرسانی های این مدل به خوبی هماهنگی دارد.

این به روزرسانی ها شامل جلوپنجره و سپر جدید الهام گرفته شده از مدل وِلار به همراه چراغ های جدید پیکسل-لیزر است که می تواند تا 500 متر را روشن کند. در قسمت عقب، اگزوزها در سپرها جایگذاری شده اند و چراغ های جدید، زیبایی را تکمیل می کنند. دو رنگ جدید و طراحی چرخ های جدید به همراه دو کیت بدنه برای مدل های 2018 در دسترس است.
رنج روور P400e از باتری 13.1 kWh استفاده می کند که می تواند مسافت 50 کیلومتر را با آن طی کند. البته در واقعیت نزدیک به 40 کیلومتر را طی می کند ولی نمی توانید در مورد خروجی دی اکسید کربن بحث کنید. خریداران می توانند از شارژر سریع استفاده کنند که باتری را در کمتر از 3 ساعت شارژ می کند.

بررسی رنج روور پلاگین هیبرید 2017

بررسی رنج روور پلاگین هیبرید 2017

باتری در کنار موتور 2 لیتری 4 سیلندر بنزینی کار می کند و خروجی 399 اسب بخار و گشتاور 640 نیوتن متر را در اختیار شما قرار می دهد، به این معنی که می توانید صفر تا 100 کیلومتر را در 6.4 ثانیه طی کنید (کمی سریع تر از نسخه دیزل 8 سیلندر).

مانند تمام خودروهای پلاگین هیبرید بهتر است که در مسیرهای شهری و حاشیه شهری از این مدل استفاده شود. چرا که موتور الکتریکی می تواند بهترین کارایی را داشته باشد و باتری ها می توانند با استفاده معمولی از ترمزها شارژ بشوند. رنج روور 2509 کیلوگرمی با موتور الکتریکی عملکرد سریع و بی صدایی دارد، با این حال برخی اوقات تاخیرهایی را در هنگام انتقال قدرت مشاهده کردیم.

در مورد ترمزها نیز همین گونه است. از آن جایی که تمام ترمزها وظیفه متوقف کردن خودرو و جذب نیرو به صورت همزمان را دارند نمی توانند به صورت آنی واکنش نشان دهند. شایان ذکر است که ما با یک مدل نمونه رانندگی کردیم و مسئولان شرکت تاکید دارند که در مدل نهایی که سال آینده ارائه می شود حتماً بهبودهایی حاصل خواهد شد.
موتور الکتریکی درون گیربکس قرار گرفته است و به همین دلیل شما قدرت الکتریکی را در هر چهار چرخ در اختیار دارید که به قابلیت خارج جاده کمک می کند. حالت راحتی (comfort) به سیستم Terrain Response 2 (سیستم طراحی شده توسط لندروور که خود را برای رانندگی در حالت های مختلف تنظیم می کند) اضافه شده است که به عبور نرم از خیابان های ناهموار کمک می کند. این قابلیت باعث می شود که رانندگی با این SUV جدید فوق العاده باشد.

زمانی که از تمام قدرت الکتریکی استفاده کردید، موتور بنزینی به کار می آید. پدال گاز را فشار دهید و متوجه می شوید که موتور 2 لیتری بنزینی و یک SUV بزرگ نمی توانند آرام باشند. رانندگی بی صدا و آرامی را که تجربه کردید جای خود را به صدای غرش موتور می دهد و مصرف سوخت نیز بالا می رود. مصرف سوخت اعلام شده 2.3 لیتر در هر صد کیلومتر است که غیر واقعی به نظر می رسد.

بررسی رنج روور پلاگین هیبرید 2017

گذشته از این ها، اگر بیشتر در مسیرهای محلی رفت و آمد کنید، P400e یک هیولای به تمام معنا است. می توان گفت که از نسخه 8 سیلندر دیزل – با قیمت 200 پوند بیشتر – بهتر است. نسخه Autobiography که مورد آزمایش ما قرار گرفت قیمتی معادل 106 هزار پوند (حدود 540 میلیون تومان) دارد.

بررسی رنج روور پلاگین هیبرید 2017

بررسی رنج روور پلاگین هیبرید 2017

علاوه بر این، بهبودهای مدل 2018 شامل بهتر شدن یک خودرو خوب می شود. قطر شیشه ها افزایش پیدا کرده و تکنولوژی حذف صدا اضافه شده است. صندلی ها پهن تر و مجهز به فوم حافظه دار شده اند و امکانات ماساژ بیشتری دارند. اگر صندلی های لوکس Rear Executive Class را انتخاب کنید می توانید از گرمکن دست و جای پا لذت ببرید. همچنین پشتی های صندلی می توانند تا زاویه 40 درجه خم بشوند که برای استراحت فوق العاده است.

در کنار این موارد، سیستم اطلاعات-سرگرمی دوصفحه ای مشابه مدل ولار به چشم می خورد. با این حال هنوز از اپل کار پلی و اندروید اتو خبری نیست. می توانید از هات اسپات وای فای 4G برای 8 دستگاه استفاده کنید. همچنین آفتابگیرها نیز با حرکات دست کنترل می شوند.

بررسی رنج روور پلاگین هیبرید 2017

مشخصات فنی

مدل: رنج روور 2.0L Si4 PHEV Autobiography
قیمت: 105.865 پوند
موتور: 2 لیتری توربو بنزینی به علاوه موتور الکتریکی 85 کیلووات
قدرت/گشتاور: 399 اسب بخار/640 نیوتن متر
سیستم تعویض دنده: 8 سرعته اتوماتیک، چهارچرخ متحرک
شتاب صفر تا 100: 6.4 ثانیه
حداکثر سرعت: 220 کیلومتر در ساعت
مصرف سوخت/خروجی دی اکسید کربن: 2.3 لیتر در 100 کیلومتر/64 گرم در هر کیلومتر
زمان فروش: در حال فروش

بررسی رنج روور پلاگین هیبرید 2017



نظرات