1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تست و بررسی
  4. معرفی هیوندای الانترا اسپرت 2017

معرفی هیوندای الانترا اسپرت 2017

24 مهر 1395
  • 1

این خودرو با موتور 1.6 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت 201 اسب بخار و گشتاور 195 فوت پوند جذابیت سواری بسیاری خواهد داشت.

 هیوندای الانترا اسپرت 2017

خودروهای کامپکت، حتی مدل های اسپرت آن ها با موتورهای توربوشارژ سر و صدای زیادی تولید نمی کنند. این خودروها معمولا صداهای جالبی ندارند اما در مورد الانترا اسپرت جدید چنین نیست. این خودرو صدایی خشن و جدی تولید می کند. در واقع این خودرو صدایی شبیه به خودروهای رالی تولید می کند.

 هیوندای الانترا اسپرت 2017

یک خودروی اسپرت باید گیربکس اسپرت نیز داشته باشد و الانترا اسپرت نیز با دو گزینه گیربکس عرضه می شود. مهم ترین گیربکس این خودرو دستی شش سرعته است که مشابه ولوستر Rallye خواهد بود. گزینه گیربکس دیگر این خودرو اتوماتیک دو کلاجه هفت سرعته است.

 هیوندای الانترا اسپرت 2017

هم چنین الانترا اسپرت جدید از کارخانه با تایرهایی تهاجمی تر خارج می شود که به رینگ های 18 اینچی مجهز هستند. تایرهای HankookVentus S1 Noble چهار فصل بوده و کشش و واکنش بسیار خوبی را فراهم می سازند که دقیقا نیاز یک خودروی کامپکت است.

 هیوندای الانترا اسپرت 2017

هیوندای اصلاحات متعددی را در الانترای اصلی اعمال کرده است تا مدل اسپرت آن را تولید کند. بزرگ ترین تغییر در این خودرو بهره گیری از سیستم تعلیق هوای مولتی لینک به جای محور شعاع چرخش در الانترای استاندارد است. هم چنین یک نوار تعادل جلوی باریک تر، کمک فنرهای بلندتر در جلو و فنرهای عقب و دمپرهای محکم تر برای این خودرو تعبیه شده است. ترمز این خودرو نیز به لطف روترهای جلوی بزرگ تر که 12 اینچی شده اند، بهبود یافته است.

 هیوندای الانترا اسپرت 2017

تغییرات این خودرو صرفا محدود به عملکرد نیستند چرا که هیوندای کابین آن را نیز به روز کرده است. می توان قسمت های ظریف و در عین حال شیک قرمز رنگ را در داخل این خودرو دید که شامل دوخت روی فرمان، صندلی های واهرم دنده است. فرمان این خودرو نیز تخت شده تا حسی اسپرت تر القا کند و از نواری قرمز رنگ در مرکز بهره می برد.

 هیوندای الانترا اسپرت 2017

 هیوندای الانترا اسپرت 2017

منبع:ایران جیب



نظرات

  • HDCN HDCN (27 مهر 1395 ساعت 09:46)

    چه فایده که فوق العاده گران در کشور مان است و پشتیبانی از گارانتی تا سواد فنی صفر هستند