1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تست و بررسی
  4. برلیانس H320 بخریم یا پژو 207i ؟

برلیانس H320 بخریم یا پژو 207i ؟

12 اردیبهشت 1396
  • 0

مقایسه بین خودرو بدون توجه به نیاز خریدار کار اشتباهی است. شاید خودرویی که برای شما مناسب است، برای دیگران اصلا مناسب نیست. در این بخش سعی شده است که با استفاده از اطلاعات فنی، خودروی مورد نظر شما معرفی شود.

 برلیانس H320 بخریم یا پژو 207i ؟

207آی به دلیل چالاکی و قابلیت های دینامیکی بالا، مصرف سوخت پایین، قیمت مناسب، استفاده از موتور با قدرت بالا و مطابقت با استانداردهای روز اروپا از محبوبیت ویژه ای چه در میان جوانان و چه در میان خانواده ها در سطح جهان برخوردار شده است. پژو 207آی با ظاهری چالاک و استایلی زیبا و نمای داخلی شکیل، احساس آرامش و وقار خاصی را به سرنشینان خویش می دهد. در طراحی و تولید پژو 207آی از جدیدترین دستاوردهای فنی و مهندسی دنیا استفاده شده است. 207آی با توجه به نوع جاده های کشور، نوع سوخت موجود درکشور و آب و هوای مناطق مختلف ایران، متناسب سازی شده و با این موارد کاملاً همخوانی دارد. مصرف سوخت پائین موتور TU5 در کنار قدرت موتور بالای آن از جمله مزایای 207آی است. شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو، کیفیت 207آی را تضمین می کند. دوام و عمر بالای قطعات خودرو می تواند در کاهش هزینه های نگهداری 207آی بسیار موثر باشد.

 برلیانس H320 بخریم یا پژو 207i ؟

پژو 207 جدید در نمای ظاهری، چراغ های جلو و عقب، آیینه های جانبی نسبت به مدلی قبلی خود تغییر کرده است. همچنین این خودرو دارای تجهیزاتی مانند مانیتور، پخش DVD، بلوتوث، کروز کنترل و کنترل سیستم صوتی از روی فرمان است.

برلیانس H320 مدل هاچ بک محصول H330 است که در پارس خودرو تولید می شود. این محصول به دلیل ظاهری جوان پسند و امکانات و تجهیزات مناسب ایمنی و رفاهی می تواند گزینه مناسب برای قشر جوان محسوب شود. ضمنا کسب استاندارد آلایندگی یورو 5 برای این محصول نشان دهنده سازگاری مناسب آن با طبیعت است.

 برلیانس H320 بخریم یا پژو 207i ؟

به طور کلی کلاس هاچ بک در سراسر دنیا به عنوان یک کلاس اسپرت، مخصوص جوانان و خانواده های جوان است. بر اساس این گزارش شرکت پارس خودرو از گروه سایپا، زیبایی، پویایی، اسپرت و جوان پسند بودن، راحتی و کیفیت را در جدیدترین محصول خود یعنی هاچ بک برلیانس H320 به صورت یک جا به بازار عرضه کرده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، این محصول علاوه بر خصوصیات مشترک خودروهای کلاس هاچ بک با دارا بودن فضای داخلی و فضای صندوق بار بزرگ تر نسبت به هاچ بک های فعلی بازار و قابل مقایسه با خودروهای سدان، مورد پسند خانواده ها نیز می باشد و نیازهای یک خانواده متوسط را به خوبی برطرف می کند.

خودروی 207 ویژگی هایی دارد که نسبت به برلیانس برتری پیدا می کند. کیفیت ساخت قطعات داخلی خودرو یکی از این موارد است. هم چنین اگر انسان محتاطی هستید باید بگوییم که پژو 207 گزینه بهتری است. قطع سیستم انتقال بنزین هنگام تصادف و سیستم ترمزکمکی eba و فعال شدن فلاشرها هنگام ترمز شدید سبب شده است که این خودرو در بخش ایمنی نمره قابل قبولی دریافت کند. به علت تشابه فنی فراوان پژو 207 با پژو 206 قطعات این خودرو به وفور در بازار یافت می شود. بنابراین به لحاظ تامین قطعات، 207 گزینه مناسبی است. بازار فروش دست دوم این خودرو و افت قیمت کم در زمان فروش 207 آی ویژگی های دیگر این خودرو نسبت به برلیانس H320 است.

 برلیانس H320 بخریم یا پژو 207i ؟

اما برلیانس نیز ویژگی هایی دارد که آن را برتر می نماید. نرمی سیستم فرمان و بخش جذب ضربات مشخصه دیگر این خودرو است. خلاصه اینکه نرمی این خودرو باعث می شود که لذت رانندگی را دوچندان کند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، همچنین سانروف که این روزها بسیار مورد علاقه اقشار مختلف جامعه است ویژگی دیگر این خودرو نسبت به پژو 207 آی است.

پژو 207 آی با قیمت 44 میلیون تومان و برلیانس H320 دنده ای با قیمت 47 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود. همچنین قیمت برلیانس H320 اتوماتیک نیز 52 میلیون تومان است.

 برلیانس H320 بخریم یا پژو 207i ؟

منبع : ایران جیب



نظرات