1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تست و بررسی
  4. معرفی تفاوت تیپ های مختلف bmw سری3 2017

معرفی تفاوت تیپ های مختلف bmw سری3 2017

16 خرداد 1396
  • 0

BMW سه مدل جدید از سری 3 را رونمایی کرده است: Edition Sport Line Shadow، Edition Luxury Line Purity و Edition M Sport Shadow. علاوه بر این، به روزرسانی های جدید شامل چراغ جلو و مه شکن های LED به همراه رنگ Sunset Orange می باشد. همچنین صفحه نمایش چند کاره که اطلاعات رانندگی را نمایش می دهد، به عنوان آپشن در سری 3 موجود است.

3مدل کلی bmw سری 3

Sport Line

این مدل شامل قطعات مشکی رنگ داخل چراغ های جلو و عقب است. همچنین مواردی هم به جلوپنجره و سپر اضافه شده اند که چهره تهدیدآمیزی به این مدل می دهد. اگزوزها دارای رنگ مشکی کروم هستند و در عین حال رینگ های 18 اینچی آلیاژی مشکی Jet Black ، این مدل را کاملاً از نسخه استاندارد متمایز می کند.

3مدل کلی bmw سری 3

کابین آن دارای خطوط متضاد داشبورد، فرمان اسپرت جدید و صندلی های اسپرت چرمی است. همچنین تزئینات داخلی با کربن آلومینیوم تیره و کروم صدفی هم موجود هستند.

3مدل کلی bmw سری 3

Luxury Line

این مدل دارای قطعات بیرونی صیقلی بر روی شیشه ها، قطعات داخل سپر و جلوپنجره، کاور سپر عقب و اگزوزها می باشد. در این نسخه، رینگ های 17اینچی آلومینیوم براق و یا رینگ های آلیاژی 19 اینچی قابل انتخاب هستند.

3مدل کلی bmw سری 3

کابین آن با رنگ جدید cognac تزئین شده است. تزئینات داخلی چوبی و استفاده از کروم صدفی هم به لوکس بودن این اتومبیل افزوده است. فرمان اسپرت، صندلی های اسپرت و طراحی جدید داشبورد هم از دیگر ویژگی های این مدل هستند.

3مدل کلی bmw سری 3

این مدل شامل چراغ های جلو و عقب با قاب مشکی، جلوپنجره مشکی، اگزوزهای مشکی کروم، قطعات مشکی سپر و مه شکن های LED است. رینگ های 19 اینچی آلیاژی خاکستری رنگ هم به عنوان آپشن موجود هستند.

3مدل کلی bmw سری 3

در داخل کابین صندلی های اسپرت چرمی با نخ های آبی، قطعات کربن آلومینیوم تیره و کروم صدفی به همراه طراحی جدید داشبورد به چشم می خورد.

3مدل کلی bmw سری 3

m sport

تمام مدل های سری 3 تجربه رانندگی چسبنده و جذابی دارند. رانندگان باهوش باید به سراغ مدل M Sport Shadow بروند که دارای سیستم تعلیق M Sport، پکیج آیرودینامیک M، رینگ های 18 اینچی آلیاژی M، فرمان چرمی M، خطوط روی سقف کربن Anthracite، رکاب M و سیستم انتخاب حالت رانندگی “Driving Experience Control” می باشد که شامل حالت رانندگی Sport+ هم می شود.



نظرات