درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
من نمیخواستم از واژه دزد استفاده کنم و لی جز این واژه کلمه دیگری به ذهنم ندارم : شرکت خودرو سازی سایپا در نمونه 2000 اپشنال همانطور که همه دوستان اشاره کردن ترمزهای کاسه ای را برای چرخ عقب این خودرو انتخاب کرده که اصلا مناسب نیست من خودم این خوردو رو دارم نسبت به پولی که دادم راضی نیستم.
وجدان کاری و شرافت و احترام به مصرف کننده اصل مهمی است که همواره باید رعایت شود اما...
من آپشتال گرفتم ... درسته شاید کم و کاستی داشته باشه در مقایسه با مدل وادرلتی ولی در ردمقایسه با رقیب های هم قیمتش بسیار عالی و با کیفیته و سواری لذت بخشی داره .... ملت فقط دنبال ایراد گرفتن هستن .
تنها چیزی که برای شرکت سایپا مهم نبوده جون آدمهاست که نیومده ایربگهاشو که حذف کرده و ترمزهای عقب رو کاسه ای کرده بود توی مدل آپشنال درستش کنه. من این ماشین رو دارم و ترمزاش خیلی ضعیفه (بر خلاف نظر نویسنده که گفته ترمزهاش عالیه!!!)و بهش نمیشه اعتماد کرد.
چرا نظر مردم رو انعکاس نمیدید چقدر از سایپا پول گرفتی براش تبلیغ کنی شما هم یه جزء همون دزدها هستید
این ماشین نهایت 70 تومن می ارزه نه بیشتر
مهندسین ایرانی خخخخخخخ تغییرات ؟؟؟؟؟خخخخ پیت حلبی هم نمیتونن بسازن اما نماز شبشون ترک نمیشه!!!
صد میلیونو بزار بانک ماهی 1500000 یعنی حقوق دوتا کارمندو بخور گور پدر پز دادن ب باجناق خخخخخخخخخخخخخخخ
سایپا یه مونتاژ کار ناشی هست رودری پارچه ای با صندلی چرم!!!!!!!!!! ترمز عقب کاسه ای به جای دیسکی
تا میتونن از کار می دزدند تا بیشتر سود کنند. تا وقتی که تعرفه بالاست همینه، نه ایران خودروساز میشه نه مردم خودروی درست حسابی سوار میشن. فقط یه عده دزد جیبشون رو پر مکنن