درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
دیدم در توصیف مالکین مزدا 3 نوشتید : عاشقان تویوتا کرولا ! بعقیده من تمایلات خودتان را به همه تعمیم دادید بنده از سال 1386 که نسل جدید کمری وارد ایران شد یک نمونه سفارشی آنرا خریداری و وارد کردم و تا سال 1394 این تویوتا را داشتم و بعد از آن مرسدس بنز خریداری کردم اما برای جابجایی روزانه در سطح شهر نیاز به یک خودرو با کیفیت و جمع و جور و قوی داشتم که بعد از تحقیق کامل بالاخره مزدا 3 را انتخاب کردم ماشین دارای امکانات فراوان و با کیفیت بالای ژاپنی اصل و واقعا از این ماشین راضی هستم و لذت میبرم و بنظرم ماشینی هست که در ایران مورد غفلت قرارگرفته و البته هیچوقت هم از ریخت و قیافه و سواری تویوتا کرولا خوشم نیامده و برعکس تصور برخی از دوستان محصولات تویوتا خصوصا کمری و کرولا چنان ماشین های باکیفیتی نیستند تقریبا کل قطعات آنها ساخت تایوان و استرالیا و چین هست و وقتی رفتید تعمیرگاه متوجه میشوید و سر 6 سال کارکردن نیاز به تعمیر اساسی موتور و جلو بندی و گیربکس پیدا میکنند همچنان که من مجبور شدم مثل خیلی از مالکین تویوتا در کیلومتر 120 هزار اقدام به تعمیر اساسی موتور و گیربکس و جلوبندی بکنیم و جالبه هرقطعه ای باز میشد نوشته بود ساخت تایوان ! ساخت استرالیا ! و سیستم تعلیق هم ساخت چین !!
بعد این خودروهای به اصطلاح خوب تولید داخل را چند درصد این مردم خوب ایران می تونن بخرند چند درصد می تونن این با ارزشها را بخرن ژنهای خوب آره آقا چرا مردم بینوا و بیچاره ی ایران را مسخره می کنید کی به شما گرا می ده تا مردم را به سخره بگیرد برید تو مردم ببینید مردم چیکار می کنن تا زنده بمونن
کیا سراتو آپشنال ۲۰۰۰ بخرید عالیه سواریش
اچ سی کراس ارزش خرید بالایی داره و به نظرم می تونست توی این لیست باشه
خداااااااااا فک کردم مقایسه بین سانتافه سورنتو. اپتیما. سراتو. توسان هستش خداااااااااایاااااااا بعضی را شفا بدههههه
با سلام
این که تیگو 7 جزو خودروهای با ارزش خرید بالا آورده شده و در کنار خودروی دو دیفرانسیل ژاپنی مانند سوزوکی گرند ویتارا قرار داده میشه و تعریف و تمجیداتی میشه، یه کم غیر عادی به نظر می رسه. واقعا یه چرخ سوزوکی می ارزه به ده تا تیگو 7. این ماشین چینیه، همه ماشین های چینی هم که الحمدلله همشون بدون تست از خود چین قبل از ورود به میهن اسلامی 5 ستاره رو می گیرن و سربلند میان داخل وطن. اگه راست می گن که ایمنه بدن اروپا تست بشه و گواهینامه ENCAP رو بگیرن. من مقیم آلمان هستم، یک دونه تیگو 7 توی آلمان وارد نشده و نخواهد شد ولی سوزوکی گرندویتارا کلی هست. پول به تیگو 7 و اکثر ماشین های دیگه چینی دادن یعنی اسراف
ببخشیدا منیکه کارمندم وسالانه 25میلیون در امد دارم کدام از اینا برای من خوبه نه من همه اطراف من نهایت سی و پنج میلیون
سلامف من میخوام خودروی اکسنت هیوندای از شرکت کرمان موتور بخرم، لطفا کسانی که این خودرو را دارند یا مطلع هستند در خصوص محاسن و معایب آن بنویسند. ممنون
گر از این کویر وحشت بسلامتی گذشتی به شکوفه ها به باران برسان سلام مارا. اولین و آخرین بدشانسی ما این است که در ایران متولد شدیم. تمام قیمت ها با مقایسه جهانی وحشتناک و ابرانی است.
بجای تیگو 7 باید تیگو 5 رو معرفی میکردید، کیفیت ساخت هر دو برابر ولی قیمت تیگو 5 نزدیک به 110 میلیون یعنی 30 میلیون ارزانتر و از طرفی حجم موتور تیگو 5 2000cc در حالی که برای تیگو 7 موتور 1600 توربو دار در نظر گرفته شده
چرت و پرت نوشتی چرا؟با این قیمتا هیچکدوم ارزش خرید ندارن،احتمالا اینا موندن رو دستتون تبلیغ میکنید ردشون کنید
سلام وسایل بد نیست ولی مشکل اینه که جنس چینی وارد میشه بنام ایرانی فروخته میشه این یعنی وطن فروشی وبد بین کردن مردم به وسایل داخلی کاری نداریم چه کس وارد می کنه تازه اگه صددرصد هم خارجی باشه ومطمئن وقتی در اولین تعمیر به مشکل خوردی ویا در تعویض لاستیک ایرانی شد ویا جای پیچ قلاویز شد وپیچ جنس ایرانی یا چینی شد پس چه فرقی داره ماشین چی باشه از نظر سرعت هم محدودیت سرعت همه وسایل رو در یک سطح قرار میده از نظر استقامت هم اگه ی پیکان مدل پایین به هر ماشینی بزنه غیر ممکنه دوام بیاره پس وقت گرانمایه رو صرف این مسائل نکنید
سلام تا زمانی که مافیا خودرو هست بهتر از این نمیشه روزگارمون . بنده شرکت خودرو سازی کار میکنم . متاسفانه چیزهای رو میبینم که واقعا جای تاسف داره . وقتی مدیر یک موتور سازی برای اینکه از قافله عقب نمونه سرسیلندر پژو داخلی رو قبول نمیکنه و از هند وارد میکنه . چون دختر ایشان وارد کننده کل سر سیلندر هستند. دیگه بحث اینکه چرا فروغون سازها دیروز چین امروز تولید کننده خودرو شدند و تازه هر اشغالی که چهار چرخ و یک موتور داره رو بنام خودرو با ایمنی تحویل مردم بدبخت میدن که کمترین کیفت و کمترین خدمات داره . جای سوال داره که ما میتونیم هواپیما جنگنده و موشک درست کنیم ولی خودرو اصلا بلد نیستیم . یادم رفت بگم که شرکت که چراغ مدرن که مدتها مردم فکر میکردن داخلی تولید میشه اونم 100% چینی از آب درآمد .
ما هنوز سوزن درست حسابی تولید نکردیم , هواپیمای جنگنده ؟؟؟ شما یکیشو دیدی پرواز کنه ؟
این مقاله با گرایش به محصولات وطنی نوشته شده ودر آن کمی اغراق شده خواهشا احساساتی نشوید و درباره خودروهای چینی که بازار ما را تسخیر کردهاند و کم کم عیوب گذشته را رفع وبا سرعت به جلو می روند با دید مثبت تری نگاه کنید ممنون
به نظر من دنا خیلیم عالیه
آقای وطن فروش ..دنا هرچی باشه از تولید داخلی خودمونه نه کشورای دیگه
دنا خیلیم شیک و خوشگله
لطفا مثل عقده ای ها نظر ندین
علی جان دنا کجاش ایرانیه؟!
موتورش؟
گیربکسش؟
مواد پلاستیکی داخل اطاقش؟
کجاش؟
تازه اگه بخوای لاستیک خوب و بدر بخور هم زیرش باشه اونم ایرانی نمیندازی
یه مدت میگفتن سمند خودروی ملی..حالا هم بعد ۵۰ سال تجربه خودروسازی..خر همون خره فقط پالانشو عوض کردن.
علی دنا داره چرا از دنا بد میگید مثل عقده ایها
لیاقت شماها همیناست...
فقط تویوتا
تا خودمان نخواهیم هیچی عوض نمی شود.تا ......هستند ومی خرند این داستان ادامه دارد.
خاک تو سر این *****!!
شما هم که در تو عوالم خودتونید
همه بیش از اندازه گرون هستند. بعضی خورو ها هم فراموش شدند مانند h30 مانند هایما5 توربو مانند B30
این مقاله بیشتر به داستانهای فکاهی شبیه است تا یک گزارش فنی!!!
واقعا اینقدر مردم را ......فرض کرده اید یا این پولها برایتان پول خرد است؟....ماشین ده بیست میلیونی بی کیفیت را صدو چند میلیون قیمت میگذارید و کلی هم تعریف و تمجید میکنید....آنهم تعریف هایی که از اصل دروغ هستند و زیر بار فشار پولهای زیر میزی کمپانی های سازنده و فروشندگان به خورد مردم بیچاره میدهید