1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تست و بررسی
  4. ده خودروی ارزان اما با ارزش مدل 2017

ده خودروی ارزان اما با ارزش مدل 2017

27 اسفند 1395
  • 6

شاید قیمت خرید برخی خودروهای چنی بسیار پایین باشد یا حتی خودروهایی نظیر رنو کوئید و تاتا نانو وجود دارند که قیمت‌هایی بسیار اندک دارند اما هدف ما در این مطلب، معرفی ده خودروی ارزشمند و در عین حال ارزان قیمت است. خودروهایی که در مقایسه با خودروهای گران قیمت یک دهه قبل نیز، از حیث برخی امکانات، مصرف سوخت و یا ویژگی‌های فنی در رتبه بالاتری قرار می‌گیرند و باعث شده‌اند تا بتوان با هزینه‌ای ناچیزتر به سطح بالاتری از رفاه، ایمنی و تکنولوژی دست یافت.

در این فهرست، تنها خودروهایی را آورده‌ایم که واجد ویژگی‌هایی چون جدید بودن، ایمنی و امکانات بالا و قیمت زیر 20 هزار دلار باشند. این قیمتی است که در کشورهای پیشرفته به عنوان نیمی از درامد سالانه یک فرد متوسط در نظر گرفته می‌شود و البته در کشور ما ممکن است تبدیل به مجموع پس‌انداز چند ساله یک فرد متخصص شود.

هوندا سیویک 2017

ده خودروی ارزان اما با ارزش مدل 2017

قیمت پایه: 18640 دلار

سیویک جدید با طراحی خاص و جذاب خود، ایمنی بالا و موتور کم مصرف یکی از بهترین انتخاب‌های این رده است. این خودرو شهرت زیادی داشته و یکی از محبوب‌ترین‌های این کلاس است. تقریباً هر چیزی که شما از یک خودرو انتظار دارید، نظیر رانندگی هیجان‌انگیز و مفرح، کابین خوب، طراحی، ایمنی، مقرون به صرفه بودن و قابل اعتماد بودن در سیویک یافت می‌شوند.
موتور سیویک به صورت 4 سیلندر 2.0 لیتری 158 اسبی بوده و مصرف سوخت آن در بزرگراه 5.88 لیتر می‌باشد.

کیا سول

ده خودروی ارزان اما با ارزش مدل 2017

قیمت پایه: 15900 دلار

اگر دنبال یک خودرو با طراحی نامتعارف و غیر سنتی هستید می‌توانید کیا سول را امتحان کنید. این خودروی جعبه‌ای شکل برخلاف انتظار توانسته محبوبیت بسیار خوبی برای خود دست و پا کند. ویژگی‌های جالبی چون کابین جادار و دید مطلوب، دوربین دید عقب، صندلی‌های چرمی و سیستم ناوبری با کنترل صوتی و نمایشگر 8 اینچی لمسی در سول جدید وجود دارند. موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر این خودرو در هر صد کیلومتر 8.74 لیتر سوخت مصرف می‌کند. ایمنی این خودرو نیز در تست‌های تصادف بسیار خوب بوده است.

هوندا فیت

ده خودروی ارزان اما با ارزش مدل 2017

قیمت پایه: 15990 دلار
هوندا فیت با طراحی هاچ‌بک و MPV مانند خود توانسته ترکیبی از اقتصاد عالی سوخت، عملکرد، ایمنی، وسعت کابین و جاداری را با ابعاد فشرده بدنه به دست آورد. صندلی‌های جالب این خودرو اجازه افزایش ابعاد فضای بار را به آسانی می‌دهند.

تیپ پایه هوندا فیت با گیربکس شش سرعته دستی و قیمت 15990 دلار ارائه می‌شود. اما با پرداخت 800 دلار اضافه‌تر می‌توان گیربکس CVT را به دست آورد. مصرف سوخت بزرگراهی این مدل نیز همانند هوندا سیویک است.

مزدا 3

ده خودروی ارزان اما با ارزش مدل 2017

قیمت پایه: 17845 دلار
مزدا 3 نه تنها در کشور ما بلکه در بازار آمریکا نیز خودروی بسیار محبوبی به شمار می‌آید. این نسل از مزدا 3 هم به هر دو صورت هاچ‌بک و سدان در دسترس است. ویژگی‌های اسپرتی این خودرو، باعث جذابیت آن شده‌اند و رانندگی لذت‌بخشی را در آن تجربه خواهید کرد. موتور 2.0 لیتری 155 اسبی با گیربکس اتوماتیک، مصرف سوخت 6.35 لیتری را به همراه می‌آورد.

مزدا 3 از طراحی کابین مجلل و با کیفیتی سود می‌برد. البته فضای بار و صندلی‌های عقب اندک به نظر می‌رسند. این مدل همچنین به صورت استاندارد به دوربین دید عقب، استارت دکمه‌ای، سیستم سرگرمی مزدا، پورت‌های USB و بلوتوث مجهز است.

کیا سراتو 2017

ده خودروی ارزان اما با ارزش مدل 2017

قیمت پایه: 16490 دلار

به عنوان یک خودروی میان سایز خانوادگی، کیا سراتو که در بازار امریکا با نام فورته به فروش می‌رسد، توانسته رتبه پنجم را به دست آورد. فضای جادار داخلی برای سرنشینان جلو و عقب و قیمت مناسب از ویژگی‌های این خودرواند. مصرف سوخت این مدل هم در بزرگراه به 6.91 لیتر می‌رسد. البته سفارش آپشن هایی چون سیستم سرگرمی با نمایشگر 7 اینچی، سیستم تعلیق اسپرت و گیربکس اتوماتیک می‌تواند قیمت این خودرو را به بالای 21 هزار دلار برساند.

فورد فوکوس

ده خودروی ارزان اما با ارزش مدل 2017

قیمت پایه: 16775 دلار

فوکوس یکی از خوش‌نام‌ترین هاچ‌بک‌های جهان بعد از فولکس گلف به شمار می‌آید. هرچند می‌توان نسخه‌های سدان این خودرو را هم یافت اما طبیعی است که نسخه هاچ‌بک از طرفداران بیشتری برخوردار است. حتی نسخه پایه فوکوس هم مجهز به سیستم سرگرمی فورد، و دوربین دید عقب است. فضای ردیف دوم صندلی‌ها در فوکوس اندکی تنگ است. فورد فوکوس یک خودروی اسپرت و با رانندگی لذت‌بخش است. موتور مدل پایه یک چهار سیلندر 2.0 لیتری 160 اسبی است. قیمت مدل‌های سدان از 18175 دلار شروع می‌شود و البته موتور پایه در مدل سدان از نوع 1.0 لیتری سه سیلندر 123 اسبی می‌باشد.

فولکس واگن گلف

ده خودروی ارزان اما با ارزش مدل 2017

قیمت پایه: 19895 دلار

گلف به عنوان پرفروش‌ترین خودروی هاچ‌بک تاریخ می‌تواند به سرعت به اولین انتخاب بسیاری از افراد تبدیل شود. می‌توان گفت که ویژگی‌هایی چون کیفیت بالا و قابلیت اعتماد در این خودرو در نقطه اوج قرار دارند.

موتور چهار سیلندر توربوشارژر گلف در نسخه پایه هم قدرت خوبی تولید می‌کند. سواری این خودرو، راحت و کابین آن مجلل است. با وجود ابعاد جمع و جور، فضای کابین و بار کاملاً کافی است. ویژگی‌های استانداردی چون صندلی‌های تاشوی عقب، دوربین دید عقب، سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی 6.5 اینچی، کروز کنترل تطبیقی و ایمنی قابل توجه را در این خودروی راحت و محکم آلمانی خواهید یافت.

هیوندای النترا 2017

ده خودروی ارزان اما با ارزش مدل 2017

قیمت پایه: 17150 دلار

النترا با وجودی که دائم در حال تغییر است اما یکی از بهترین خودروهای جمع و جور بازار به شمار می‌رود. این خودرو در طول سالیان اخیر به بلوغ رسیده و به خوبی با رقبای مطرح ژاپنی خود نیز هماوردی می‌کند. قیمت مناسب، ایمنی بالا، عملکرد قوی، فضای کابین باشکوه و بزرگ و طراحی جذاب بدنه، النترا را به یک انتخاب ایده آل تبدیل کرده‌اند.

موتور 1.4 لیتری توربوشارژر درتریم اکو و با قیمت بالاتر ارائه می‌شود. نسخه GT هم قدرت بیشتری دارد. مدل‌های پایه از موتوری 2.0 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 147 اسب بخار نیرو سود می‌برند. برای نسخه اتوماتیک، مصرف سوخت در بزرگراه به 5.88 لیتر می‌رسد.

شورولت کروز 2017

ده خودروی ارزان اما با ارزش مدل 2017

قیمت پایه: 16975 دلار

شورولت کروز توانسته با تحولی در طراحی و ویژگی‌های فنی، خود را در حد خودروهای تراز اول ارزان قیمت خانوادگی بالا بکشد. این خودرو از امکانات سرگرمی و ایمنی مناسبی سود می‌برد. موتور 1.4 لیتری 4 سیلندر توربویی در زیر کاپوت آرمیده است که نسبت به قبل مصرف سوخت کمتر و قدرت بیشتری دارد. فضای داخل کابین نیز فراخ و برای پنج سرنشین بزرگسال مناسب است.

شورولت سونیک

ده خودروی ارزان اما با ارزش مدل 2017

قیمت پایه: 15145 دلار

سونیک به عنوان یک خودروی ساب کامپکت مطرح است. بنابراین ویژگی‌های ایمنی، عملکرد، راحتی و هندلینگ آن در این کلاس فراتر از انتظارند. موتور 1.8 لیتری‌تریم پایه می‌تواند 138 اسب بخار نیرو تولید کند و یک گیربکس 5 سرعته دستی به آن متصل می‌شود. در رده بالاتر می‌توان از موتور 1.4 لیتری توربو شارژر نیز بهره برد.

منبع:
cars.usnews.com



نظرات

  • مازیار مازیار (28 اسفند 1395 ساعت 20:45)

    آخه چرا؟؟؟؟؟ اینهمه تفاوت قیمت در ایران برای چی؟؟؟ برای حمایت از تولید داخل؟؟؟؟ بعد شعار میدیم ایرانی لایق بهترینهاست. در این مورد چیزی نگم بهتره

  • محمد محمد (28 اسفند 1395 ساعت 13:32)

    چرا اسمی از پراید نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • kiomars kiomars (27 اسفند 1395 ساعت 22:26)

    نویسنده محترم به این نکته توجه نفرموده اند که مفهوم ارزان در ایران با کشور های دیگر متفاوت است

  • حبیب حبیب (27 اسفند 1395 ساعت 19:08)

    با هفتاد ملیون تومن و کمترمیشه یکی از این خودروها را خرید در صورتی توی ایران دو تا سه برابرقبمتشون و سراند همشون هوندا سویک که همه چیزش تکمیل

  • شایان شایان (27 اسفند 1395 ساعت 16:49)

    مطالب بسیار زیبا و بجای بود....ولی متسفانه شامل مردم ایران نمیشه.......درصد کمی از مردم قدرت خرید اونم مجبورن این خودروها را به 3برابرقیمت بخره....................................................

  • در جستجوی ماشین در جستجوی ماشین (27 اسفند 1395 ساعت 10:28)

    البته این قیمتا را در ایران ده برابر کنید ما خیلی خوبیم نه