1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. جمله نویسی و مالیدن گل به خودرو ممنوع است

جمله نویسی و مالیدن گل به خودرو ممنوع است

28 مهر 1394
  • 0

برابر قانون تغییر در وضعیت ظاهری خودرو همچون گل مالی و نوشتن روی خودرو در صورتی که سبب کاهش دید راننده می‌شود ممنوع و مشمول برخورد قانونی ماموران راهور خواهد شد.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران با بیان این مطلب که رنگ کردن و گل‌مالی خودروها در ایام محرم ممنوع است، گفت: برابر قانون تغییر در وضعیت ظاهری خودرو در صورتی که سبب کاهش دید راننده شود ممنوع و مشمول برخورد قانونی ماموران راهور خواهد شد.

سرهنگ حسن عابدی در گفتوگو با میزان در خصوص برخورد با رانندگانی که اقدام به گل مالی و نوشتن اسامی مقدس روی خودرو می‌کنند، اظهار کرد: برابر قانون تغییر در وضعیت ظاهری خودرو همچون گل مالی و نوشتن روی خودرو در صورتی که سبب کاهش دید راننده می‌شود ممنوع و مشمول برخورد قانونی ماموران راهور خواهد شد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که کسانی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خودروها می‌کنند، قطعا پلیس با آن برخورد خواهد کرد، افزود: اگر پلاک خوانا نباشد در برخی موارد علاوه بر اعمال قانون نسبت به توقیف خودرو اقدام خواهد شد و در مواردی نیز ۵۰ هزار تومان جریمه خواهد شد. همچنین حرکت موتورسواران در میان دسته‌های عزاداری ممنوع است.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران در خاتمه به ایستگاه‌های صلواتی تصریح کرد: ایستگاه‌ها باید طوری برنامه ریزی کنند تا در هنگام توزیع نذورات مشکل ترافیکی ایجاد نشود.



نظرات