1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. اخطار به صنف نمایشگاه داران خودرو

اخطار به صنف نمایشگاه داران خودرو

18 اسفند 1393
  • 1

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اعلام راه‌اندازی مجموعه‌ای ویژه فروش خودروهای صفر و وارداتی در خارج از محدوده شهر تهران گفت: این مرکز به فروش خودروهای صفر و وارداتی و همچنین مجموعه تفریحی، ورزشی برای شهروندان تهرانی اختصاص دارد.

رضا قدیمی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران ادامه داد: تا پایان سال 94 تمام نمایشگاه‌داران تهران به خارج از شهر منتقل می‌شوند.

قدیمی در نشست خبری خود با اشاره به اقدامات یک سال گذشته شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران برای جمع‌آوری و ساماندهی نمایشگاه‌داران خودرو در شهر تهران اظهار کرد: نزدیک به یک سال است که اقدامات سلبی برای مزاحمت نمایشگاه‌داران شروع شده است. او تصریح کرد: این اقدامات در پی هشدارها و اخطارهای شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل در سال گذشته بوده و به دلیل اینکه برخی از نمایشگاه‌داران توجهی به هشدارها و اخطارهای این مجموعه نکردند، در نهایت اقدامات سلبی در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

او ادامه داد: برای فعالیت نمایشگاه‌داران حداقل فضایی که نیاز است، مساحت ‌آن باید بالای 100 متر باشد که در برخی از نقاط شهر تهران در فضاهای 10 تا 20 متر نمایشگاه‌داران فعالیت خود را انجام می‌دادند که همین امر مشکلات عدیده‌ای را برای شهر و شهروندان ایجاد می‌کرد.

اقدام جدید مدیریت شهری در راستای انتقال مراکز فروش خودروهای صفر و وارداتی به خارج از شهر در حالی است که در یک سال اخیر در برخی از راسته‌های مسکونی شهر تهران در مناطق شمال شهر به برخی از افراد در ساختمان‌های نوساز غیرمسکونی مجوز احداث نمایشگاه خودرو صادر شده که منجر به افزایش ترافیک منطقه شده است. کارشناسان شهری نیز درباره اقدام اخیر مدیریت شهری معتقدند: اگر مدیران شهری برای خروج نمایشگاه‌های خودرو به خارج از شهر برنامه داشتند، ای کاش چنین مجوزهایی را که موجب ایجاد «حقوق مالکانه» برای افراد می‌شود، صادر نمی‌کردند.



نظرات

  • آفرین آفرین (18 اسفند 1393 ساعت 12:47)

    این هم یکی از آن کارهای نیک است که اگر انجام شود نتیجه مثبت خواهد داشت .