1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. خودروهای ساخت آمریکا دیگر شماره گذاری نمیشوند...

خودروهای ساخت آمریکا دیگر شماره گذاری نمیشوند...

9 آبان 1395
  • 2

تمام خودروهای ساخت آمریکا حتی اگر از برند غیر آمریکایی هم باشند در مراکز شماره گذاری پلاک نمی شود

به گفته برخی از واردکنندگان خودرو، از روز پنج شنبه تمام خودروهایی که ساخت کشور آمریکا هستند در مراکز شماره گذاری خودرو، پلاک نمی شوند.

بنا به خبرهای رسیده از مراکز شماره گذاری خودرو، به دستور پلیس راهور شماره گذاری تمام خودروهای ساخت آمریکا حتی اگر مربوط به برندشرکت‌های غیر امریکایی باشند دیگر اجازه شماره گذاری و پلاک شدن ندارند.

گفتنی است صف طولانی از خودروهای ساخت امریکا از جمله ب ام و های مدل X4، تویوتا کمری و پریوس هیرید و برخی مدلهای هوندا پشت خط ماندند و دیگر اجازه شماره گذاری ندارند.

لازم به ذکر است چندی پیش میثم رضایی رییس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو از واردات خودروهای ساخت آمریکا به عنوان خط قرمز یاد کرده و گفته بود: نباید خودروهای آمریکایی وارد و شماره گذاری بشود.

رضایی از دستگاه های نظارتی و گمرک هم خواسته بود تا نظارت دقیق تری در مورد مجوزهای واردات خودرو و شناسایی کشور تولید کننده خودروهای وارداتی داشته باشند.

ناگفته نماند این بخشنامه هنوز از سوی پلیس تایید و اعلام نشده است.

منبع:میزان



نظرات

  • مراد احمدپور مراد احمدپور (10 آبان 1395 ساعت 00:40)

    اگرراست میگید باید بویینگ هم خریداری نشود و در آسمان ایران نپرد.منطق خوبی نیست.با این تفکری که شما دارید محاله به سازمان تجارت جهانی که چند ساله برای عضویت در آن به هر دری می زنیم ،برسیم

  • مازیار مازیار (9 آبان 1395 ساعت 14:37)

    هواپیماهای آمریکایی چطور؟ اونا خط قرمز نیستن؟؟ کی رو مسخره میکنین؟ لیاقتمون همون محصولات آشغال داخلیه.