1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. دعوت از کاربران فعال سایت (تحولی عظیم در راه است)

دعوت از کاربران فعال سایت (تحولی عظیم در راه است)

18 مرداد 1393
  • 23

سلام به تمامی دوستان و همراهان سایت Car.ir . تقریبا مدت 9 ماه از افتتاح سایت میگذرد و همواره در حال راه اندازی بخشهای جدید سایت بوده ایم. قسمت جدیدی که شاید توجه کاربر عضو را به خود جلب کرده باشد سیستم امتیازات سایت میباشد که شما بر اساس فعالیتهای خود در سایت امتیاز دریافت میکنید . به زودی توضیحات کاملی درباره این بخش خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم نمود و با سورپرایزها و اخبار بسیار خوبی با شما خواهیم بود. اما به صورت خلاصه این مطلب را به شما بگویم که برای کاربران فعال سایت جوایز بسیار خوبی در نظر خواهیم گرفت.

اما به تازگی نسخه آزمایشی بخش "نقد و بررسی خودروها" توسط کاربران راه اندازی شده است. این بخش هنوز به صورت رسمی به کاربران و عموم معرفی نشده است اما قصد داریم از کاربران فعال سایت درخواست کنیم در تست و آزمایش این بخش به ما یاری رسانند . اهمیت این بخش از سایت بسیار زیاد است و ما امیدوار هستیم با استقبال از طرف شما عزیزان روبرو شده و به نقطه قوت سایت تیدیل شود.

سایتهای بسیار زیادی ( مانند IMDB و TripAdvisor) محصولات خود را بر اساس نظرات و امتیازات کاربران خود نمایش میدهند. در دنیای امروز نظرات مشتریان حتی از نظرات منتقدان و کارشناسان هم مهمتر است و به همین جهت است که سایتهای نقد و بررسی جزء پربازدیدترین و پرطرفدارترین سایتهای روز دنیا محسوب میشوند. در ایران نیز این قضیه در حال شکوفا شدن است و جای بسیار زیادی برای پیشرفت دارد و سایتهایی در حال راه اندازی در این زمینه هستند.

در این بخش قرار است تا کاربران بتوانند خودروهایی که دارند یا داشته اند را امتیاز بدهند و نقاط قوت و ضعف آنها را از دیدگاه خود بیان نمایند و امتیاز دهند . نقد و بررسی فقط میبایست برای خودروهایی که از آنها سند مالکیت یا کارت ماشین دارید یا کارت بیمه (هر سندی که نشان دهنده این باشد که شما این خودرو را داشته اید) انجام گیرد و برای هر خودرو فقط یکی از اعضای خانواده میتواند نقد و بررسی بنویسد. تمامی این سخت گیری ها به این خاطر است که مطمئن باشیم که فقط کاربرانی که تجربه استفاده واقعی از آن خودرو را داشته اند بتوانند در باره آن نظر دهند و دوستانی که قصد استفاده از این تجارب را دارند مطمئن باشند که در حال مطالعه اطلاعات و نظریات واقعی کاربران و استفاده کنندگان آن خودرو هستند و شخصی نتواند مغرضانه در باره خودرویی نظر منفی یا مثبت دهد و همچنین اعتراض خودرو سازان و وارد کنندگان خودرو را در بر نداشته باشد.

این اطلاعات در طول زمان به مرجعی بسیار مطمئن و قابل اتکاء تبدیل خواهد شد و شما میتوانید نظریات چندین و چند نفر را به صورت مکتوب درباره خودروهای مورد نیاز خود مطالعه فرمایید و بر اساس تجربیات دیگران تصمیم گیری نمایید. شاید این کار به صورت جسته گریخته در سایت ها و یا تالارهای گفتمان خودرویی انجام گرفته باشد اما جمع بندی نظرات تمامی کاربران و نظر دهندگان و همچنین اطمینان از صحت و سقم اطلاعات بسیار مشکل است.

تمامی اطلاعاتی (نقد و بررسی ها) که در این بخش مینویسید به همراه امتیازاتی که کاربران تاکنون گرفته اند در آخر مرداد ماه 0 میشود از ابتدای شهریور ماه سیستم امتیاز دهی، کاربران فعال و جوایز و . . . به صورت رسمی کلید خواهد خورد (به زودی در این بار اطلاع رسانی کامل صورت خواهد گرفت). از شما تقاضا داریم در تست و آزمایش این بخش ما را یاری رسانید و خودروهایی که دارید یا داشته اید را نقد و بررسی و امتیاز دهی نمایید.(از تمامی نقد و بررسیهای خود یک نسخه کپی تهیه فرمایید که بعد از حذف اطلاعات بتوانید آنها را مجددا در سایت وارد نمایید).

ارسال اسکن مدارک در حال حاظر ضروری نمیباشد و میتوانید هز فایلی (عکس یا Doc) را بعنوان مدرک در فرم مورد نظر آپلود نمایید اما از ابتدای شهریور ماه آپلود و ارسال مدارک خودرو ضروری خواهد بود و تنها نقد و بررسیهایی که مدرک معتبر درباره آن خودرو ارسال نمایند تایید و به نمایش درخواهند آمد. همچنین شما میتوانید تا سقف 5 عکس از خودروی خود ارسال نمایید .

جهت مشاهده صفحه اصلی بخش نقد و بررسیها به این آدرس مراجعه کنید و جهت ثبت نقد و بررسی به این صفحه مراجعه کنید . انجام نقد و بررسی فقط برای کاربران سایت امکان پذیر است. منتظر نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما دوتسان در همین صفحه هستیم .

با تشکر / مدیریت سایت


منبع Car.ir


نظرات

  • پارسی تبار پارسی تبار (21 شهریور 1393 ساعت 15:42)

    سلام پژو پارس تک معمولی ندارین چرا؟
    قدیمیتر ها هم باید باشه که تجربه استفادشون بیشتره

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (16 شهریور 1393 ساعت 07:19)

    فقط باید فامیل درجه یک باشد؟؟؟؟

  • مانی مانی مانی مانی (23 مرداد 1393 ساعت 02:09)

    واقعا سایت قشنگیه ولی اکه می شد بعضی مقایسه سرعت و شتاب و خصوصیات فنی از افراد با تجربه بزارین بهتر میشد

  • بی کس بی کس (21 مرداد 1393 ساعت 12:24)

    مدارک مال پدرمه

  • بی کس بی کس (21 مرداد 1393 ساعت 12:12)

    خب من ماشین نگرفتم هنوز اما ماشین پدرم هست که خیلی سوارش میشم اونو میتونم بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مدیر سایت مدیر سایت (21 مرداد 1393 ساعت 12:16)

    بله مشکلی نداره . وقتی مدارک به اسم اقوام درجه 1 باشد مشکلی وجود ندارد

  • علی محمد علی محمد (20 مرداد 1393 ساعت 15:56)


    سلام
    خسته نباشید
    ببخشیذ من 17 سالمه اما از همه بیشتر درباره ماشینمون میدونم،نه فقط ماشین خودمون
    همه ماشینهایی که تو ایران هست. امیدوارم که این مشکل حل بشه
    ممنونم

  • الیسا الیسا (20 مرداد 1393 ساعت 00:55)

    واقعا 9 ماهه سایتتون راه اندازی شده؟؟؟؟؟پس باید تبریک گفت .وقتی با سایتتون آشنا شدم اونقدر پر بار و مفید بود که اصلا فکر نمیکردم تقریبا تازه باشه کلی ناراحت شدم که چرا دیر با سایتتون آشنا شدم.
    تبریک و ممنون از مطالب خوبتون.
    موفق باشین

  • کاوه رضاییان کاوه رضاییان (19 مرداد 1393 ساعت 15:28)

    حالا که دارید بخشهای جدیدی رو به سایت اضافه می کنید خوبه قسمت آموزشی هم بذارید.

  • کاوه رضاییان کاوه رضاییان (19 مرداد 1393 ساعت 15:25)

    تعداد ماشین هاتون تو سایت خیلی کمه

  • امین  ع امین ع (19 مرداد 1393 ساعت 14:35)

    من از سال 85 ریو دارم میتونم این ماشین تا کوچیکترین نکات نقد کنم اما تو انتخاب خودرو ریو نداشت .

    مدیر سایت مدیر سایت (19 مرداد 1393 ساعت 14:47)

    چشم به زودی اضافه میکنیم . در حال حاظر فقط ماشین های موجود در بازار و جدید رو در سایت داریم اما داریم به تدریج اضافه میکنیم خودروهای قدیمی تر رو

    مدیر سایت مدیر سایت (20 مرداد 1393 ساعت 12:52)

    ریو اضافه شد :
    http://www.car.ir/KIA/kia-rio/userReviews

  • مدیر سایت مدیر سایت (19 مرداد 1393 ساعت 11:28)

    همچنان منتظر نقد و بررسی شما دوستان هستیم . . . .

  • سینا کامکو سینا کامکو (18 مرداد 1393 ساعت 23:01)

    با سلام و عرض ارادت به تک تک برو بچه های زحمتکش car.ir
    این سایت تو سایت های مربوط به خودرو خیلی کامل و بروزه...به نظر من این سایت هیچی کم نداره و واقعا عالیه!!

  • امید غلامی امید غلامی (18 مرداد 1393 ساعت 23:00)

    کسایی که ماشین ندارن اما ماشین سنجن چی؟ :(

    مدیر سایت مدیر سایت (19 مرداد 1393 ساعت 11:28)

    این طرح مخصوص دوستانی هست که تجربه شخصی داشتن ماشین رو به مدت طولانی داشته اند و از ماشین به مدت طولانی استفاده کرده اند. شاید دلیل اصلی این محدودیت این باشه که در این طرح و با آپلود مدارک ماشین هیچ شرکت خودروسازی نمیتواند از این بابت شکایتی داشته باشد .

  • عابدینی عابدینی (18 مرداد 1393 ساعت 21:14)

    نقد و بررسی خودروها توسط هر کاربر مطمئن باشید کاملا مغرضانه و تعریف محور خواهد تجربه شخصی من به عنوان کسی که سال ها تو امور مدیریت وب تجربه دارم زیاد نمی تونه مفید باشه.
    مگر این که قسمت ها رو ریز و جزئی فراخوانی کنید.

    مدیر سایت مدیر سایت (19 مرداد 1393 ساعت 11:31)

    وقتی در باره تجربه شخصی صحبت میکنیم هر کسی میتواند درباره تجارب و احساس خود صحبت کند . بحث کارشناسی به اندازه کافی صورت میگیرد و در حال حاظر خلا این بخش (تجارب شخصی) در اینترنت ایران احساس میشود . ما نیز تجربه استفاده از تجراب شخصی کاربران رو در سایت دیگری داشته ایم و کاملا موفق بوده . تنها مشکل این هست که تعداد کاربرانی که حاظر به وقت گذاشتن و به اشتراک گذاری دانششون هستن در ایران بسیار کم هست که امیدواریم با فرهنگ سازی صحیح و کمک شما دوستان این خلا جبران شود.

  • امیدپ امیدپ (18 مرداد 1393 ساعت 15:25)

    من که خودم این بخش رو از داخل بخش اطلاعات فنی خودرو ها پیدا کرده بودم و 2 تا هم براتون تستی نوشتم . به نظر من که خوب میومد و باید در طول زمان هی تکمیل و تکمیلترش کنید اما برای شروع خیلی خوبه و جای آفرین داره
    موفق باشید
    منظر راه اندازی بخش کاربران فعال هم هستیم

  • نادرتیونینگ نادرتیونینگ (18 مرداد 1393 ساعت 15:03)

    سرعت اینترنت چند روزی است نفتی شده و کلی اطلاعات وارد کردم کلی وقت گرفت ولی ارسال نشد کل چیزایی که نوشته بودم پاک شد :|

    مدیر سایت مدیر سایت (18 مرداد 1393 ساعت 15:14)

    اگر متن رو در یک فایل ورد بنویسید که داشته باشید این مشکل پیش نمیاد. از شما خواهش مندیم که مجدد بنویسید نقد و بررسیتون رو. بازخورد شما دوستان بسیار مهم و حیاتی است.

    ماستانگ ماستانگ (19 مرداد 1393 ساعت 11:19)

    سلام عزیز منم همین جوری شده بودم.برای من که یه 2/3 ماهی هست که سرعت مثل سابق نیست .سرعت ایران خیلی زشته با این همه ادعا!!!!!کشوری که اینقدر به خودش میباله باید سرعتی کم کم 8مگ بر ثانیه داشته باشه.اپارات با اون همه بی کیفیتیش نمیشه انلاین نگاه کنی.کاش زودتر حل بشه.