1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. ورود تاکسی‌های تویوتا به فرودگاه مهرآباد

ورود تاکسی‌های تویوتا به فرودگاه مهرآباد

21 مهر 1394
  • 0

طبق وعده شرکت مترو کار ساخت ایستگاه مهرآباد مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد و بناست برای پیگیری آخرین وضعیت آن به زودی جلسه‌ای با مسوولان این شرکت داشته باشیم.

مدیر کل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با بیان این‌که طرح نوسازی و تجهیز تاکسی‌های این فرودگاه با قدرت ادامه دارد از وارد شدن یکسری جدید از خودروهای تویوتا کمری به ناوگان تاکسیرانی این فرودگاه در آینده نزدیک خبر داد.

علی رستمی با اشاره به آغاز به کار حدود 40 دستگاه تاکسی تویوتا کمری در این فرودگاه از ماه‌های گذشته اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته یکسری جدید از این تاکسی‌ها نیز وارد کشور شده و مراحل مربوط به ثبت پلاک و طی شدن مراحل قانونی را پشت سر می‌گذارند تا در آینده‌ای نزدیک به ناوگان تاکسیرانی مهرآباد بپیوندند.

وی اضافه کرد: همان‌طور که مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور خبر داده بحث نحوه‌ی حمل و انتقال مسافران به فرودگاه مهرآباد و تسهیل آن جزو اصلی‌ترین برنامه‌های در دست پیگیری است و بناست این روند با تجهیز ناوگان تاکسیرانی پیگیری شود.

مدیر کل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با بیان این‌که خط متروی فرودگاه مهرآباد نیز مراحل آخر خود را طی می‌کند، تصریح کرد: طبق وعده شرکت مترو کار ساخت ایستگاه مهرآباد مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد و بناست برای پیگیری آخرین وضعیت آن به زودی جلسه‌ای با مسوولان این شرکت داشته باشیم.

رستمی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شرکت مترو تمام مسوولیت‌ها برای رساندن خط مترو این فرودگاه را پیگیری می‌کند و اگر مدیر عامل این شرکت خبر از نزدیک بودن افتتاح آن داده، احتمالا کار برای این ایستگاه به زودی پایان خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: برای ما راحت‌ کردن رفت‌وآمد مسافران در فرودگاه مهرآباد یک هدف عمده و مهم به حساب می‌آید و امیدواریم با نهایی شدن خط مترو شاهد کاهش بار ترافیک و راحت‌شدن رفت و آمد مسافران به این سمت باشیم.



نظرات