1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. برای تست رانندگی نیسان ایکس‌تریل ثبت‌نام کنید

برای تست رانندگی نیسان ایکس‌تریل ثبت‌نام کنید

17 تیر 1396
  • 1

شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران، تست رانندگی ایکس‌تریل را به‌صورت روزانه و در فضایی استاندارد و ایمن برای علاقه‌مندان فعال کرد.

علاقه‌مندان با امکان تجربه رانندگی خودروهای نیسان، علاوه بر لمس هیجان و نوآوری، می‌توانند از آموزش‌های حین رانندگی کارشناسان جهان نوین آریا بهره‌مند و با امکانات و ویژگی‌های این خودروها به‌خوبی آشنا شوند.

 برای تست رانندگی نیسان ایکس‌تریل ثبت‌نام کنید

نیسان ایکس‌ تریل، یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوور‌های نیسان، ساخت کشور ژاپن است که در بسیاری از بازارهای جهان جزو پرفروش‌ترین کراس‌اوورها قرار گرفته است. ایکس‌ تریل با موتور ۲٫۵ لیتری و جعبه دنده ضریب پیوسته (CVT) به بازار عرضه شده است. این خودرو همچنین به فناوری سپر ایمنی نیسان مجهز بوده و امتیاز ۵ ستاره ایمنی را از EuroNCAP دریافت کرده است. آپشن‌های این خودرو استثنایی شامل هشدار سیستم نقطه کور، ۶ کیسه هوا، هشدار رانندگی بین خطوط، سیستم تهویه دوگانه، دکمه استارت، گرمکن صندلی‌های جلو، سانروف پانوراما، چراغ‌های LED مخصوص روز، آینه‌های جانبی جمع‌شونده، سنسور باران، سیستم‌های ترمز ABS و EBD و ESP، سیستم کنترل فشار باد لاستیک‌ها TPMS، سیستم Start/Stop، سیستم مانیتور ۳۶۰ درجه و … نصب شده است. برای تست رانندگی ایکس‌تریل در داخل مجموعه زیبای برج میلاد، علاقه‌مندان تهرانی می‌توانند به وبسایت شرکت جهان نوین آریا مراجعه و زمان را به دلخواه خود رزرو کنند. پس از تایید رسمی زمان تست، همه چیز برای تجربه هیجان‌انگیز رانندگی با نیسان فراهم خواهد بود.

برای ثبت‌نام تست رانندگی محصولات خوب، ایمن و قابل اطمینان نیسان، به آدرس وبسایت شرکت جهان نوین آریاwww.jna-nissan.ir مراجعه نمایید .



نظرات

  • محمد محمد (18 تیر 1396 ساعت 09:51)

    سلام
    یک سوالی پیش میاد
    این نیسان ایکس تریل همان نیسان روگ است
    Nissan Rogue
    چرا نامش عوض کردن
    و اینکه من یک کلاس فولش در حال حاضر دارم
    اگر تستی لازم است براتون می گیرم