1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. جریمه 50 هزار تومنی برای ورود شخصی ها به پایانه تاکسی ها

جریمه 50 هزار تومنی برای ورود شخصی ها به پایانه تاکسی ها

4 مهر 1394
  • 0

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: خودروهای شخصی که با هدف سوارکردن مسافر و یا هر دلیل دیگری وارد پایانه های تاکسیرانی می شوند علاوه بر جریمه ۵۰ هزار تومانی یک نمره منفی در گواهینامه نیز دریافت می کنند.

میثم مظفر با بیان اینکه از اختصاص کد تخلف ویژه ای برای ورود خودورهای شخصی به پایانه‌های تاکسی در تهران خبر داد و گفت: از ابتدای مهر سال 94 ورود خودروهای شخصی به پایانه های تاکسیرانی بر اساس قانون تخلف محسوب می شود و برای راننده خاطی 50 هزار تومان جریمه اعمال می شود.

مظفر با بیان اینکه این قانون از ابتدای مهر در40 پایانه تاکسیرانی شهر تهران اجرا می شود، تصریح کرد: این پایانه ها مجهز به دوربین ها و آنتن هایی هستند که به محض ورود پلاک هایی به غیر از پلاک تاکسی آنها را ثبت و از این طریق علاوه بر ثبت در مرکز کنترل و نظارت هوشمند سازمان تاکسیرانی ، در سیستم پلیس راهور نیز ثبت و جریمه برای راننده اعمال می شود. این در حالیست که این تخلف در گواهی نامه رانندگان متخلف به عنوان نمره منفی نیز درج می شود.

به گفته مظفر به زودی و با نصب و تجهیز دوربین‌های ثبت تخلف در 8 پایانه باقی مانده سازمان تاکسیرانی ورود به این پایانه ها نیز ثبت و ورود خوردوهای شخصی به پایانه ها کنترل می شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران، وی افزود: برخورد با مسافربران شخصی یکی از معضلاتی است که همواره تاکسیرانان و مسافران با آن درگیر بوده اند . با این اقدام پلیس راهور و اختصاص کد تخلفاتی برای ورود خودروهای شخصی به پایانه های تاکسی می توان امید داشت که گامی رو به جلو برای حل این معضل در پایتخت برداشته شده است.



نظرات