1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. مراقب دستکاری اتومبیل های وارداتی باشید

مراقب دستکاری اتومبیل های وارداتی باشید

8 دی 1393
  • 5

به تازگی با محدودیتی که در زمینه واردات اتومبیل های خارجی اعمال شده است، برخی از دست اندرکاران واردات اتومبیل های خارجی ، اقدام به افزودن امکانات داخلی و کاهش کیلومتر کار این اتومبیل ها می کنند. متاسفانه افراد سودجو از اطمینان خریداران سوء استفاده می کنند و با هر ترفندی اتومبیل های نو را به خریداران می فروشند.

اتومبیل های سواری مرسدس بنز نیز از این امر مستثنی نیستند. برخی واردکنندگان، اتومبیل های با امکانات معمولی را خریداری می کنند و در کشورهای عربی همسایه و یا در کشور آلمان اقدام به اضافه کردن امکاناتی مانند، سقف جیر، مانیتور عقب و مانیتور جلو با Navigation و دوربین عقب، می کنند. این افراد اتومبیلی که به رادیو / سی دی مجهز است، با نوع متفرقه ، به صفحه Command (بزرگ) به همراه دوربین عقب تغییر می دهند. خریدار هم از جزئیات امکانات اطلاع ندارد، و در دام کلاهبرداری این اقراد سودجو قرار می گیرد. حتی مانیتور های عقب نیز لمسی نیستند.

 مراقب دستکاری اتومبیل های وارداتی باشید

صفحه های مانیتور روی داشبورد اتومبیل های مرسدس- بنز ، به هیچ وجه لمسی نیستند

علاوه بر اینها، متاسفانه کیلومتر کارکرد اتومبیل های کم کارکرد در خارج از ایران ، صفر می شوند و برای فروش به عنوان اتومبیل صفر کیلومتر وارد ایران می شوند. حدود 40 درصد اتومبیل های وارداتی با دستکاری کیلومتر کارکرد مواجه هستند. با پیچیدگی که در اتومبیل های سواری مرسدس بنز وجود دارد، با کوچکترین دستکاری در این اتومبیل ها، تاثیر مخرب بر قسمت های دیگر ایجاد می شود. اگر این اختلال در زمان دستکاری بوجود نیاید و یا به نحوی پاک شود، بطور حتم در آینده نزدیک، سیستم اتومبیل با مشگل مواجه می شود. در صورتیکه این دستکاری در بخش امنیتی اتومبیل، یعنی کیلومتر کارکرد و یا مغزی کلید یا کلید باشد، این امر باعث گرفتاری جدی و هزینه های هنگفت سربار برای مالک خواهد داشت. پس همیشه مراقب باشید.

 مراقب دستکاری اتومبیل های وارداتی باشید

با خرید اتومبیل از نمایندگی مجاز محصولات سواری مرسدس بنز، با اطمینان و لذت رانندگی کنید



نظرات

  • علی فلاحت علی فلاحت (8 دی 1393 ساعت 19:49)

    اینجاست که میگن هنر نزد ایرانیان است و بس یعنی تو کوچکترین مسائل باید تقلب بشه

  • آفرین آفرین (8 دی 1393 ساعت 12:51)

    بقول دوستمان گل بود به سبزه نیز آراسته شد و یا هردم هزارن باربری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد انتظار بالاتر از این ها هست وقتی که نظارت نیست

  • الکترونیک قدرت الکترونیک قدرت (8 دی 1393 ساعت 10:23)

    ما که قصد خرید مرسدس بنز نداریم ..لطفا کره ای به پایین توضیح بدید..

  • حامد صابر حامد صابر (8 دی 1393 ساعت 09:59)

    گل بود به چمن نیز اراسته شد قیمت نجومی باید یدیم این هم از این کلاه برداری جدیدشون

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (8 دی 1393 ساعت 09:35)

    خوب گمرک که این همه پول می گیره یه ذرشو بده به کارشناس که ماشین وقتی از خارج وارد شد ببینند که ماشین دستکاری شده یا نه