1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. تکذیبیه وزارت صنعت در مورد خبر توقف تولید پژو 405 و پراید

تکذیبیه وزارت صنعت در مورد خبر توقف تولید پژو 405 و پراید

18 آبان 1395
  • 4

خبری با مضمون " توقف تولید خودروهای پژو 405 و پراید تا پایان سال 95 " به نقل از بهروز ریاحی مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت درخروجی برخی رسانه ها قرار گرفت که در این رابطه ذکر نکاتی حایز اهمیت است.

نخست اینکه در مجموعه مشاوران وزارت خانه صنعت، معدن و تجارت سمتی با عنوان مشاور عالی تعریف نشده است و جناب ریاحی مشاور وزیر است و سخنان و موضع گیری های ایشان درباره "توقف تولید خودروهای پژو 405 و پراید" صرفا نظر شخصی بوده و هیچ ارتباطی با سیاست گذاری ها و مصوبات وزارت صنعت، معدن و تجارت ندارد. نکته دوم اما این است که گویا جناب ریاحی با ظن و گمان درباره این تصمیم صحبت کردند ، اما رسانه محترم مصاحبه کننده با ایشان به گونه ای بازتاب داد گویی این تصمیم قطعی و حتمی است و این برداشت و بازتاب ناصحیح بوده است.

قطعا مواضع رسمی وزارتخانه درباره موضوعات مختلف از سوی معاونین ذیربط و یا سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع:ایران جیب



نظرات

  • مصرف کننده ایرانی مصرف کننده ایرانی (19 آبان 1395 ساعت 10:13)

    تولید محصول جدید و با کیفیت یعنی ایجاد مراکز تحقیق و توسعه به روز، بکارگیری کارشناسان زبده در پروسه طراحی تولید و فروش، گماردن مدیران لایق در پستهای کلیدی ، قیمتگذاری منصفانه و از همه مهمتر احترام قایل شدن برای مردم است. آیا این نشانه ها در صنعت خودرو کشور دیده میشوند؟

  • میثم میثم (19 آبان 1395 ساعت 02:46)

    فردا خود وزیر هم بیاد یه حرفی بزنه برادرای خودرو ساز میان بیانیه میدن برای مجموعه خودرو سازی کشور واحدی به نام وزارت صنعت تعریف نشده و وزیر صرفا نظرات شخصیشو گفته و کماکان تنها مرجع مورد تاییدما اطلاعیه های بخش روابط عمومی خودمونه

  • ناشناس ناشناس (18 آبان 1395 ساعت 18:10)

    این دو جلاد هرگزدست ازسرمابرنمی دارند

  • ناشناس ناشناس (18 آبان 1395 ساعت 11:09)

    معلومه که تکذیب می شه!!! این فرقونا تا ابدالدهر تولید خواهد شد!!!