1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. طرح امداد نوروزی سایپا

طرح امداد نوروزی سایپا

26 اسفند 1393
  • 0

بهزاد پناهی در مراسم رزمایش نوروزی پلیس گفت: در طول اجرای این طرح، حدودا 420 واحد امدادی مشتمل بر 180 پایگاه استقراری روزانه ، 70 پایگاه استقراری شبانه‌روزی و 170 واحد درون شهری (شامل خودروهای امدادی ، موتور سیکلت امدادی و خودروبر امدادی) با 500 نفر امدادگر به منظور ارائه خدمات امدادی به هموطنان گرامی و مشتریان محترم گروه بکارگیری خواهند شد . کلیه واحدهای امدادی به سامانه ردیاب (AVL) مجهز بوده و خدمات ایشان از طریق این سامانه و سایر ابزارهای کنترلی تحت نظارت قرار می گیرد .

وی با اشاره به فعالیت بیش از 6000 نفر در طرح امداد نوروزی 94 گروه خودروسازی سایپا، ادامه داد: در این طرح ، بالغ بر 450 نمایندگی مجاز، در سراسر کشور به ارائه خدمات تعمیرگاهی به هموطنان گرامی خواهند پرداخت .

پناهی افزود: میانگین استاندارد زمان انتظار مشتری 34 دقیقه می‌باشد اما در بعضی شهرها ممکن است این زمان بیشتر یا کمتر باشد که به شرایط راهها و موقعیت جغرافیایی امدادخواه بستگی دارد.

مدیرعامل امداد خودرو سایپا یادآور شد: امسال نیز در طرح خدمات و امداد نوروزی سال 94 گروه خودروسازی سایپا خدمات درون تعمیرگاهی (توسط نمایندگی‌های مجاز کشیک سایپا) به کلیه خودروهای تولیدی و وارداتی گروه اعم از خودروهای دوره گارانتی و وارانتی و در بخش برون تعمیرگاهی (توسط ناوگان امدادی سایپا) به کلیه خودرو های سواری ارائه می گردد.

همچنین در راستای وظایف و مسئولیت های اجتماعی خود به خودروهای که در طول طرح به منظور همکاری مشترک با سایر سازمان‌ها و نهادهای ذیربط نظیر کمیته عملیات و اجرای مقررات ترافیکی ، کمیته امداد و نجات جاده ای ، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور فعالیت می کنند در تمامی استان‌ها ، شهرها و جاده‌های اصلی و فرعی کشورتحت پوشش خدمات امداد خودرو سایپا می باشند .

مهندس پناهی ساز و کار پشتیبانی از طرح خدمات و امداد نوروزی را بسیار دقیق ارزیابی کرد و گفت: در طول طرح خدمات و امداد نوروزی سال 1394 روزانه بالغ بر 250 نفر در ستاد نوروزی گروه سایپا وظیفه پشتیبانی شبکه نمایندگیهای مجاز، ناوگان امدادی، مرکز امور مشتریان گروه سایپا و مرکز تماس امدادخودروسایپا را به عهده دارند.

همچنین به منظور نظارت بر حسن اجرای طرح اقدام به تشکیل دفاتر استانی در سطح استانها گردیده است و بالغ بر 130 نفر در هر روز کنترل و نظارت طرح را بر عهده خواهند داشت.

شایان ذکر است هموطنان گرامی جهت دریافت خدمات امدادی ، بیان نظرها و پیشنهادهای خود میتوانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره 096550 و 84444-021 و همچنین در حوزه های فروش ، خدمات پس از فروش و ... با مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا به شماره تماس 096770 تماس حاصل نمایند و یا به پرتال اینترنتی شرکت به نشانی www.emdadsaipa.ir مراجعه کنند.



نظرات