1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. جایگزینی برای لنسر اوولوشن

جایگزینی برای لنسر اوولوشن

26 فروردین 1393
  • 2

هنوز چند روزی از خبر پایان تولید مدل لنسر اوولوشن ایکس ( نسخه X این محصول زیبا و دوست داشتنی ، آخرین مدل از این سری محصولات بوده است ، طبق اعلام کارخانه سازنده آن ) نگذشته است ولی ظاهرا میتسوبیشی از همین الان به فکر مدل جایگزین این خودرو محبوب است. طبق آخرین گزارشات منتشرشده، میتسوبیشی به دنبال تولید یک مدل کراس‌اوور قدرتمند برای جایگزین کردن اوولوشن است.

جایگزینی برای لنسر اوولوشن


اوسامو ماسوکو، رییس کارخانه میتسوبیشی در مصاحبه با وبسایت خبرگزاری کار‌ادوایس گفت: همانطور که می‌دانید، رفته رفته تعریف ما از یک مدل SUV عوض خواهد شد. به همین خاطر من پیش‌بینی می‌کنم که مدلی بین اوولوشن و SUV می‌تواند یک محصول اساسی باشد و قدرت تسلط را داشته باشد.

ماسوکو در ادامه گفت که فعلا خبری از لنسر اوولوشن جدید نیست زیرا آنها می‌خواهند که اوولوشن بعدی محصولی باشد که همه مردم علاقه‌مند به خرید آن باشند.

اگرچه ماسوکو از اعلام جزئیات بیشتر خودداری کرد و هیچ تایید رسمی مبنی بر علاقه میتسوبیشی به ساخت کراس‌اوور وجود ندارد، وبسایت کارادوایس ادعا می‌کند که نسل بعد مدل اوو بر اساس مدل جدید اوتلندر اسپرت (ASX) ساخته خواهد شد. کانسپت XR-PHEV هم در واقع پیش‌نمایشی از این مدل بود.




نظرات

  • ahmad ahmad (24 خرداد 1396 ساعت 14:43)

    اشتباه بزرگی میکنن. دارن عشقو با کراس اور عوض میکنن .
    متاسفم.
    اوولوشن واقعا خودروی خاصیه . لنسر ساده هم عالیه

  • حاج احمد حاج احمد (26 فروردین 1393 ساعت 14:51)

    لنسر اوولوشن خیلی زیباست اگر قینتش هم درج بشه خیلی زیباتر میشه....متشکرم..